فریاد ظلم ستیزی رییس جمهور در سازمان ملل، مدعيان دروغين حامي بشريت را به چالش مي کشاند

خبرگزاری ایمنا: امام جمعه برخوار گفت: به برکت خون شهدا و حاکمیت ولایت فقیه است که امروز رئيس جمهور ما در قلب آمريکا، در مقر سازمان ملل فرياد رساي عدالت طلبي و ظلم ستيزي ملت ايران اسلامي را به گوش جهانيان مي رساند و مستکبران و مدعيان دروغين حامي بشريت را به چالش مي کشاند و از ظلم، تبعيض و بي عدالتي و خشونت و افراطی گری به آنها شکايت مي کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت الاسلام مسعود سرفراز در خطبه های نماز جمعه این هفته به سه مناسبت هفته دفاع مقدس، سالروز عمليات ثامن الائمه و آزادسازي آبادان و سالروز شهادت سرداران شهيد اسلام(فلاحی، فکوری، نامجو، کلاهدوز و جهان آرا) اشاره کرد و اظهار داشت: این مناسبت ها به این روزها، قداست خاصي بخشيده‏اند.
وی افزود: اگر چه شهادت این سرداران که فاتح عمليات ثامن‏الائمه(ع) و از فرماندهان ارشد سپاه و ارتش بودند در كوران جنگ، ضربه‏ روحی سنگینی بر رزمندگان وارد كرد، امّا عمليات ثامن‏الائمه(ع) نقطه عطفي در تاريخ جنگ بود.
امام جمعه دولت آباد تصریح کرد: درست است که هفته دفاع مقدس را پشت سر گذاشتيم اما خط سرخ شهدا و آرمان بلند شهدا و آنچه که شهداي عزيز ما بخاطر آن از هستي و جان عزيزشان گذشتند همچنان پيش روي ماست.

وی بیان داشت: ما هرچه داريم به برکت خون شهدا و عزت و اقتدار و صلابت و امنيت حاکم بر کشور ما مرهون قطره قطره خون شهدا و زحمات رزمندگان و دلاورمردان عرصه دفاع مقدس است که اگر نبود آن همه از جان گذشتگي و ايثار و مقاومت، ما امروز کشوري اينچنين عزيز و سربلند نداشتيم.
حجت الاسلام سرفراز گفت: به برکت خون شهدا و حاکمیت ولایت فقیه است که امروز رئيس جمهور ما در قلب آمريکا، در مقر سازمان ملل فرياد رساي عدالت طلبي و ظلم ستيزي ملت ايران اسلامي را به گوش جهانيان مي رساند و مستکبران و مدعيان دروغين حامي بشريت را به چالش مي کشاند و از ظلم، تبعيض و بي عدالتي و خشونت و افراطی گری به آنها شکايت مي کند.
نماینده ولی فقیه در شهرستان برخوار و امام جمعه دولت آباد با اشاره به سفر رییس جمهور کشورمان به نیویورک و به دیدار آقای روحانی با نخست وزیر انگلیس اشاره و خاطرنشان کرد: دیوید کامرون بعد از این دیدار در سخنرانی خود در سازمان ملل در سخنان سخیفی ایران را متهم به نقض حقوق بشر و حمایت از تروریست کرده و برنامه هسته ای ایران را تهدیدی برای جهان و منطقه خوانده است.
وی تاکید کرد: این در حالی است که هنوز مردم دنیا تاریخ سه ساله بحران سوریه و یا لیبی و وضعیت عراق و افغانستان را پس از حمله نیروهای ائتلاف از یاد نبرده اند و اینکه حمایت انگلیس و فرانسه از گروه های تروریستی و شورشی باعث شد تا اعتراضات سوریه تبدیل به جنگ داخلی شود.
حجت الاسلام سرفراز اظهار کرد: مگر دخالت های مستقیم انگلیس در فتنه ۸۸ را ملت ایران فراموش کرده اند؟ آقای کامرون ایران را به نقض حقوق بشر متهم می کند در حالیکه مرداد ماه سال جاری دادگاه حقوق بشر اروپا طی حکمی بار دیگر انگلیس را به نقض حقوق زندانیان محکوم کرد.
امام جمعه دولت آباد گفت: کامرون از برنامه صلح آمیز هسته ای ایران ابراز نگرانی می کند این در حالی است که تاکنون هیچ سند و یا مدرکی دال بر غیر صلح آمیز بودن برنامه هسته ای ایران پیدا نشده است.
وی تصریح کرد: در اصل مشکل غرب و انگلیس با برنامه هسته ای ایران این است که آنها نمی خواهند کشور دیگری به غیر از تعداددی محدود و معیّن به این دانش دست پیدا کنند لذا سعی می کنند تا مانع پیشرفت ایران باشند.
حجت الاسلام سرفراز خاطرنشان کرد: انگلیس با این موضع گیری نشان داد که همچنان دشمن ملت ایران است و وزارت امور خارجه باید در صدور مجوز برای فعال شدن مجدد سفارت انگلیس در تهران تجدید نظر جدی کند./
کد خبر 163005

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.