۲۷ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۸:۴۳

خبرگزاری ایمنا: یک شرکت فعال در زمینه تکنولوژی به تازگی نوعی اسپیکر جدید با نام " Om/One" ساخته است که تا ارتفاع ۳ سانتی متری پایه خود شناور است و امکان گوش دادن به موسیقی را برای کاربران فراهم می سازد.

به گزارش گروه ترجمه سرویس علم و فناوری ایمنا یک شرکت فعال در زمینه تکنولوژی به تازگی نوعی اسپیکر جدید با نام " Om/One" ساخته است که از ۲ بخش اصلی گوی کروی که به اندازه یک توب تنیس است و یک پایه الکترومغناطیسی تشکیل شده است. اسپیکر ابداعی که تا ارتفاع ۳ سانتی متری پایه خود شناور است به گوشی هوشمند و دیگر وسایلی که قابلیت اتصال به بلوتوث را دارند متصل شده و کاربران می توانند توسط آن به موسیقی مورد علاقه خود گوش دهند. همچنین افراد می توانند با اپلیکیشن گوشی هوشمند خود و از فاصله ۱۰ متری اسپیکر ،صدای موسیقی را کم و زیاد کرده و یا نوع موسیقی را تغییر دهند. این در حالی است که اسپیکر OM/ONE از شدت صوت ۱۰۰ دسی بل، قابلیت بلوتوث ۴.۰ و وزن حدود ۰.۳ کیلوگرم بهره می برد.
همچنین قطر گوی کروی به ۹ سانتی متر و طول پایه آن به ۱۶ سانتی متر می رسد. از دیگر خصوصیات اسپکیر ابداعی می توان به ویژگی قابل حمل بودن آن و برخورداری از باتری لیتیم یون اشاره کرد. اسپیکر OM/ONE دارای میکروفن داخلی است و به گونه ای طراحی شده است که به راحتی درون کف دست جای گرفته و بهترین کیفیت صوتی را فراهم می سازد. شرکت سازنده اسپیکر ابداعی می گوید:" این محصول ظاهر زیبایی دارد و با عملکردی علیه جاذبه زمین، ناممکن ها را ممکن می سازد."



/۱۱۰
کد خبر 157914

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.