مطبوعات اصفهان در جايگاه ويژه اي قرار دارند

خبرگزاري ايمنا: شهردار منطقه ۵ اصفهان عنوان كرد: باتوجه به اينكه اصفهان پايتخت فرهنگ و تمدن ايران زمين است، مطبوعات در جايگاه ويژه اي قرار دارند.

به گزارش ايمنا، حميدعصارزادگان در حاشيه برگزاري نهمين جشنواره مطبوعات و خبرگزاري ها در غرفه خبرگزاري ايمنا با اعلام اين مطلب اظهار داشت: باتوجه به اينكه اصفهان پايتخت فرهنگ و تمدن ايران اسلامي است، مطبوعات در اصفهان در جايگاه ويژه اي قرار دارند به طوريكه خوشبختانه در طي دو سال گذشته به خصوص از زمانيكه مجتمع مطبوعاتي با همت شهرداري و شوراي شهر ساخته شد، بحث مطبوعات با انسجام بيشتري پيگيري مي شود.
وي با اشاره به عملكرد مثبت خبرگزاري ايمنا و روزنامه اصفهان زيبا به عنوان رسانه هاي شهرداري اصفهان عنوان كرد: مجموعه اخبار اين دو رسانه به صورت روزانه توسط شهروندان به خصوص مديران شهري  و مجموعه ۵ هزار جمعيت شهرداري اصفهان رصد و پيگيري مي شود البته به لحاظ جايگاه اصفهان بايد بيشتر از اين ها در رابطه با مطبوعات ورسانه هاي اصفهان فعاليت شود.
شهردار منطقه ۵ اصفهان تصريح كرد: باتوجه به فضايي كه در جامعه مطرح است و تمايل افراد به استفاده از فضاي مجازي، لازم  مي باشد مطبوعات فعاليت بيشتري داشته باشند تا فرهنگ مطالعه و كتابخواني به خصوص در بخش مطبوعات در اصفهان فعال شود و باتوجه به تحريم ها و گراني كاغذ، مطبوعات در فضاي مجازي و سايبري نيز فعال باشند.
عصارزادگان معتقد است؛ عملكرد خبرگزاري ايمنا نسبت به سه سال گذشته ارتقا يافته و قابل قياس با گذشته نيست به طوريكه خبرگزاري ايمنا به عنوان منبع براي رسانه هاي ديگر نيز مطرح مي باشد كه شكل و محتواي خبرگزاري ايمنا تغيير اساسي يافته است و بخش هاي مختلفي همچون مديريت شهري، شوراي شهر و... اضافه شده است كه روزانه اخبار اين رسانه به طور مستمر رصد مي شود.
وي با اشاره به عملكرد رسانه هاي استان در رابطه با آب و خشكي زاينده رود گفت: باتوجه به رصدهاي انجام شده يكي از تيترهاي اصلي خبرگزاري ايمنا به صورت روزانه در رابطه با بحران آب و مسئله آب است كه اين اقدام قابل ستايش است لذا اگر همتي كه خبرگزاري ايمنا و روزنامه اصفهان زيبا در اين زمينه داشتند ديگر مطبوعات نيز داشتند بسيار مثمر ثمر بود.
/۱۰۱۰
کد خبر 156642

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.