اعزام 600 نفر از شهرستان تیران و کرون به مرقد امام(ره)

خبرگزاری ایمنا: فرماندار تیران و کرون گفت: امسال ۶۰۰ نفر از شهرستان تیران‌و‌کرون جهت شرکت در برنامه ارتحال حضرت امام(ره) اعزام می شوند.

حسن سلیمی در گفتگو با خبرنگار ایمنا در تیران ‌و ‌کرون، به برنامه های ستاد ارتحال امام خمینی (ره) در شهرستان تیران و کرون اشاره کرد و اظهار داشت: ستاد برگزاری ارتحال حضرت امام خمینی(ره) در شهرستان تیران و کرون تشکیل و برنامه ریزی برای برگزاری برنامه به مناسبت ۱۴ خرداد صورت گرفته است.
وی افزود: امسال با برنامه ریزی کمیته اعزام به مرقد امام و همکاری دستگاه‌ها و نهادهای مردمی ۶۰۰ نفر در قالب ۱۵ اتوبوس به مرقد حضرت امام خمینی(ره) به منظور شرکت در برنامه تهران اعزام می شوند.
فرماندار تیران و کرون به برنامه های سالروز رحلت حضرت امام(ره) در شهرستان اشاره و بیان داشت: ۵۰ برنامه فرهنگی و اجتماعی با هدف معرفی شخصیت حضرت امام خمینی(ره) برای عموم مردم و به خصوص نسل جوان به همت نهادهای دولتی و مردمی برگزار می شود.
وی برگزاری مسابقه کتابخوانی وصیت‌نامه حضرت امام(ره)، مقاله نویسی، بصیرتی، همایش و برنامه هایی از این قبیل را از مهمترین عناوین برنامه های ستاد ارتحال رهبر کبیر انقلاب در تیران‌و‌کرون عنوان کرد و گفت: نهادهای مردمی و اداری برای برگزاری این مناسبت مهم و معرفی شخصیت حضرت امام برنامه های فرهنگی و اجتماعی را اجرا می کنند./2
کد خبر 147841

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.