۲۵ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۰:۵۵
آماده باش جایگاه‌های بنزین در شب چهارشنبه سوری/مشکلی برای تامین بنزین نوروز نداریم

خبرگزاری ایمنا: نایب رئیس انجمن صنفی جایگاه های سوخت استان اصفهان با تاکید بر آماده باش جایگاه های سوخت در شب چهارشنبه سوری، گفت: به دنبال افزایش سفرهای نوروزی به طور قطع جایگاه های بنزین دو روز قبل از عید با ازدحام مواجه می شوند اما کمبودی در تامین سوخت مردم وجود ندارد.

مرتضی پهلوان نژاد در گفت‌و گو با خبرنگار اقتصادی ایمنا با اشاره به اینکه طی جلسه ای با شرکت پخش فراورده های نفتی نسبت به آماده باش جایگاه ها در چهارشنبه سوری تاکید شد، اظهار داشت: سه شنبه شب این هفته نیروی انتظامی نیز برای حفاظت از جایگاه ها تلاش خواهند کرد.
وی با بیان اینکه قرار شده تمام جایگاه های بنزین استان اصفهان تا ساعت ۱۲ ظهر سه شنبه ۲۷ اسفند ماه تمام مخازن خود را پر کنند، افزود: براین اساس از ساعت ۱۲ ظهر تا ۲۴ شب چهارشنبه سوری بارگیری انجام نمی شود و بعد از آن از سوی شرکت پخش فراورده های نفتی سوخت رسانی دوباره آغاز می شود.
آماده باش جایگاه های سوخت در روزهای پایانی سال
نایب رئیس انجمن صنفی جایگاه های سوخت استان اصفهان در خصوص وضعیت تامین بنزین در آستانه سفرهای نوروزی، بیان داشت: در این محدوده زمانی فعالیت جایگاه همچون مواقع عادی ادامه خواهد داشت و شرکت ملی پالایش نفت نیز بر تامین بنزین جایگاه ها تاکید ویژه دارد.
وی با تاکید بر اینکه هم اکنون جایگاه‌های سوخت برای عرضه بنزین و گازوئیل برای روزهای پایانی سال و ایام نوروز در آماده باش هستند، افزود: مشکلی برای عرضه پایدار و مطمئن سوخت به شهروندان و مسافران در این ایام وجود ندارد.
پهلوانی نژاد به تعداد ۲۵۰ جایگاه نفت و بنزین در استان اصفهان اشاره کرد و بیان داشت: از این تعداد ۸۰ جایگاه در اصفهان قرار دارد. 
تعطیلی جایگاه ها در نوروز صحت ندارد
وی در خصوص مشکلات اقتصادی جایگاه داران و صحبت هایی مبنی تعطیلی آنها در آستانه نوروز، بیان داشت: صحبت هایی در سندیکا مبنی بر افزایش هزینه ها و مشکلات اقتصادی جایگاه داران عنوان شد اما در ایام نوروز جایگاه ها کماکان به عرضه سوخت مردم اقدام خواهند کرد.
نایب رئیس انجمن صنفی جایگاه های سوخت استان اصفهان تاکید کرد: به طور قطع با افزایش نرخ بنزین، هزینه جایگاه ها نیز بیشتر می شود اما با رایزنی هایی که با شرکت ملی نفت صورت گرفته اکنون صحبت از تعطیلی جایگاه ها نیست. 
جایگاه بنزین چهارباغ بالا شهریور سال آینده آماده می شود
وی در خصوص تعطیلی جایگاه بنزین چهارباغ بالا و مشکلاتی که ممکن است با افزایش درخواست ها در نوروز پیش آید، بیان داشت: تاکنون با وجود تعطیلی ۵ ماهه این جایگاه مشکلی در تامین بنزین مردم ایجاد نشده و بر طبق قرارداد پیمانکار قرار است این جایگاه تا پایان شهریور ماه تحویل داده شود.
پهلوانی نژاد با تاکید بر اینکه دیگر جایگاه ها در نبود جایگاه توزیع بنزین چهارباغ بالا سوخت رسانی می کنند، تصریح کرد: به طور قطع ۲ روز قبل از نوروز به دلیل افزایش سفرها ازدحام جایگاه های بنزین بیشتر می شود اما کمبودی در تامین بنزین وجود ندارد.
کد خبر 139804

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.