شماره 135 جایگزین سامانه 120 برای ارائه شکایات مردمی شد

خبرگزاری ایمنا: مدیرروابط عمومی شرکت مخابرات استان اصفهان گفت: به منظور سهولت مشترکان اصفهانی شماره ۱۳۵ آماده دریافت درخواست شکایات از سرویس‌های مخابراتی و پل ارتباطی با مردم است.

به گزارش ایمنا مجتبی علم الهدی با اشاره به اینکه در گذشته پاسخگویی به شکایات بازرسی از طریق ۱۲۰ انجام می‌شد، اظهار داشت: برای اینکه مردم به راحتی بتوانند شکایات خود را ارایه کنند سامانه ۱۳۵ جایگزین ۱۲۰ شد که علاوه بر رسیدگی به شکایات، ارتباطات مردمی نیز از طریق تماس با این شماره صورت می گیرد. 
وی افزود: از آنجایی که مخابرات یک نهاد اجتماعی است همیشه در کنار مردم بوده و برای سهولت مشترکان این شماره آماده دریافت درخواست شکایات از سرویس‌های مخابراتی و پل ارتباطی با مردم است تا به نوعی به مسئولان اجرایی شرکت مخابرات استان اصفهان منتقل کند.
 مدیر روابط عمومی شرکت مخابرات استان اصفهان گفت: شماره تلفن ۹۹۹۰ پاسخگوی مشکلات تلفن همراه و ۲۰۲۰ درخصوص اینترنت پرسرعت و سامانه پرداخت تلفنی ۱۸۱۸ برای پرداخت قبوض ارایه خدمت می‌ کنند.
وی افزود: خدمات نصب و راه اندازی ADSL ثبت نامی از طریق شماره ۲۰۲۰ رایگان است و از شهروندان تقاضامندیم در صورت هرگونه تخلف برای نصب رایگان ADSL مراتب را به اداره روابط عمومی این شرکت و یا تماس با شماره ۱۳۵ اعلام نمایند.

کد خبر 127891

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.