از تعدد مسئولین تقدیر کننده تا حضور پرشور و دقیقه نودی دانشجویان

خبرگزاری ایمنا: راهپیمایی و مراسم پرشور گرامیداشت یوم الله ۱۳آبان امسال با حاشیه هایی همراه بود که خواندن آنها خالی از لطف نیست.

راهپیمایی و مراسم گرامیداشت یوم الله ۱۳آبان امسال راس ساعت ۸:۳۰ صبح و با حضور پرشور دانش آموزان در ابتدای مراسم در مقابل گلستان شهدا اصفهان آغاز شد.
 
* از همان ابتدا انتخاب محل نادرست و نحوه بسته شدن جایگاه مراسم موجبات پراکنده شدن جمعیت در گلستان شهدا و ایجاد نارضایتی حاضران شد. 

* بسیاری از صندلی های جلو جایگاه نیز که برای مسئولین در نظر گرفته شده بود و مانع از تمرکز جمعیت شده بود تا پایان مراسم خالی و بدون استفاده ماند. 

* اکثر دست نوشته های دانشجویان حاضر در جمعیت راه پیمایان بر بی اعتمادی ملت ایران به دولت آمریکا و نیز خونخواهی شهدای هسته ای ایران تکیه داشت. 

* در حاشیه مراسم نیز نشریات دانشجویی که مجالی برای حضور قانونی در فضایی خارج ازدانشگاه ها یافته بودند در میان جمعیت حاضر توزیع می شد. 

* گروه ۳ هزار نفری دانشجویان دانشگاه های بزرگ شهر اصفهان که با پای پیاده از میدان آزادی تا گلستان شهدا را طی کرده بودند در اواخر برنامه به جمعیت مقابل جایگاه پیوسته و با همراهی یکی از دانشجویان که در جایگاه حاضر شد شور دوباره ای را به شعار های ضد آمریکایی بخشیدند. 

* روسای دانشگاه های علوم پزشکی اصفهان، پیام نور و دانشگاه آزاد اصفهان تا پایان مراسم در کنار جایگاه حضور داشتند. نکته جالب توجه عدم حضور دکتر شیرانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در جایگاه به دلیل کسالت جسمی بود. 

* نکته قابل توجه دیگر حضور مسئولین در جایگاه برای تقدیر از خانواده های شهدای دانشجو بود که تعدادشان از تعداد خانواده های موردتقدیر و تکریم بیشتر بود. 

* دراین مراسم از خانواده شهدای دانشجو هاشمی فشارکی، خردمندی، مجلسی، آخوندی و مسیحی تجلیل به عمل آمد.
کد خبر 123249

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.