۱۷ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۰:۱۶
رسانه ها به عنوان آفرینشگر معنا و خالق رفتار در عرصه های مختلف عمل می کنند

خبرگزاری ایمنا: رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گلپایگان گفت: رسانه ها به عنوان آفرینش گر معنا و خالق رفتار در عرصه های مختلف عمل می کنند و در آموزش و اطلاع رسانی به مردم نقشی موثر دارند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از گلپایگان، محمدحسین محمدی فشارکی در دیدار دوستانه امام جمعه گلپایگان با اصحاب رسانه شهرستان که به مناسبت روز خبرنگار صورت گرفت، ضمن تقدیر از تلاش اصحاب رسانه اظهار داشت: مجموعه نشریات و خبرگزاری ها همواره و به صورت شبانه روزی در حال خدمت هستند، چرا که عرصه خبر زمان و ساعت خاصی نمی شناسد.
وی افزود: خبرنگاران لحظه به لحظه فعالیت های مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و ورزشی را رصد می کنند و در جهت تبادل افکار عمومی و اطلاع رسانی، پیام مسوولان به مردم و پیام مردم به مسوولان را صادقانه و با شفافیت کامل منتقل می کنند.
رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گلپایگان تصریح کرد: رسانه ها به عنوان آفرینش گر معنا و خالق رفتار در عرصه های مختلف ایفای نقش می کنند و به نمایندگی افکار عمومی بر عملکرد مسوولان نظارت دارند و در انتقال پیام بین مردم و مسوولان تلاش می کنند.
رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گلپایگان گفت: رسانه ها همچنین در انتقال فرهنگ و تمدن جوامع به آیندگان و آموزش و اطلاع رسانی به مردم نقشی موثر دارند.
به گزارش ایمنا، در این نشست صمیمی که در دفتر امام جمعه گلپایگان برگزار شد، اصحاب رسانه به بیان دغدغه ها و مشکلات خود در عرصه خبر و خبرنگاری شهرستان پرداختند./20
کد خبر 111803

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.