اعزام کاروان نیکوکاری جهاد رمضان به روستاهای محروم گلپایگان

خبرگزاری ایمنا: رییس جمعیت هلال احمر گلپایگان از اعزام کاروان نیکوکاری جهاد رمضان هلال احمر به روستاهای محروم گلپایگان خبر داد.

حمیدرضا کریمیان در گفتگو با خبرنگار ایمنا در گلپایگان، با اعلام این خبر اظهار داشت: همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان، کاروان نیکوکاری و سلامت با عنوان جهاد رمضان با حضور اعضا وداوطلبان جمعیت هلال احمر گلپایگان به یکی از روستاهای محروم توابع شهرستان گلپایگان اعزام شدند.
وی با اشاره به خدمات ارائه شده در این کاروان افزود: ویزیت رایگان و اهدای دارو به بیماران در جهت ارتقاءی سلامت اهالی روستا، معاینه کامل ۱۰۰ نفر از اعضای روستا و هم چنین ویزیت رایگان تعداد ۴۵ نفراز بانوان روستا توسط پزشک زنان از جمله خدمات انجام شده در حوزه بهداشت و سلامت بود.
رییس جمعیت هلال احمر گلپایگان تصریح کرد: یکی دیگر از خدمات ارائه شده در این کاروان آموزش امداد و کمک‌های اولیه و بهداشت عمومی در رده های سنی کودکان و بزرگسالان بود. 
وی ادامه داد: همچنین با توجه به فرارسیدن به ماه مبارک رمضان مبحث احکام روزه داری توسط یکی از روحانیون داوطلب جمعیت هلال احمر در جهت ارتقای سطح آگاهی مردم برای اهالی روستا تبیین شد.
کریمیان با بیان اینکه در این طرح تعداد ۷۰ نفر از دانش آموزان از خدمات ارائه شده بهره مند شدند، گفت: شاداب سازی مدارس روستا، برگزاری مسابقه نقاشی و بازی‌های فکری برای کودکان و مزین ساختن دیوارهای روستا با احادیث اهل بیت (ع) از دیگر اقدامات صورت گرفته توسط اعضا و داوطلبان جمعیت هلال احمر گلپایگان در این روستا بود./20




کد خبر 108664

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.