محمدجواد معنوی‌نژاد، نامی طولانی به وسعت پتانسیلش!

خبرگزاری ایمنا: محمد جواد معنوی نژاد، از بسیاری از جهات لیدر تیمش بود؛ چه زمانی که در زمین بود و چه زمانی که از روی نیمکت بازی را تماشا می‌کرد.

به گزارش ایمنا، معنوی‌‌نژاد، کاپیتان تیم ملی ایران و یکی از بهترین بازیکنان شرکت کننده در مسابقات نوجوانان جهان، والیبال را از کودکی و از پدرش یاد گرفت.
وی در گفتگو با سایت جهانی والیبال از اشتیاقش به والیبال و یادگیری آن در زمان کودکی گفت و افزود: والیبال در خون من است و من با آن بزرگ شده‌ام؛ زمانی که بازی پدرم را می‌دیدم و این ورزش را فرا می‌گرفتم.
معنوی‌نژاد ادامه می‌دهد: پدرم اولین مربی من بود و مقدمات والیبال را به من یاد داد. بعد از آن ۲ مربی دیگر به نام‌های حسن افغان و سعید معزی داشتم که به من پیشنهاد ادامه والیبال را دادند و من به سطحی رسیدم که الان هستم.
ایرج مظفری، مربی رده سنی نونهالان، توانایی‌های معنوی‌نژاد را دید و از وی خوشش آمد؛ وی در مورد این بازیکن می‌گوید: بار اول که او را دیدم، مشغول تمرین در یکی از زیباترین شهرهای ایران بود. او یک بازیکن خوب و با انگیزه بود و تمام هم تیمی‌هایش نیز از او خوششان می‌آمد.
پدر معنوی‌نژاد هیچ‌گاه والیبال را در سطح حرفه‌ای ادامه نداد، ولی آن‌قدر در والیبال تجربه به دست آورده بود که بتواند استعداد والیبال را در یک شخص پیدا کند؛ کاری که انجام آن مخصوصاً در خانه، کاری بس دشوار است.
کاپیتان تیم ملی والیبال ایران در مسابقات آسیایی سال گذشته، پنجمین بازیکن امتیازآور جام‌جهانی والیبال شد و با ۵۰.۳۱ درصد موفقیت در ضربات، یکی از بهترین اسپک‌زن‌های این مسابقات نیز شناخته شد.
او همچنین یکی از بهترین دانش‌آموزان مدرسه‌اش هم هست و با معدل ۱۹.۵، بالانس خوبی بین ورزش و درسش ایجاد کرده است.
محمدجواد معنوی‌نژاد با نام طولانی که دارد، در سنین پایین والیبال را آغاز کرده است و می‌خواهد در آینده یکی از بهترین بازیکنان این رشته شود، بازیکنی که حتی تلفظ نامش هم برای حریفان سخت است!
/۱۸
کد خبر 108117

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.