رینگ چهارم ترافیکی یا حلقه حفاظتی شهر اصفهان به عنوان بزرگترین پروژه راه‌سازی اصفهان با ۲۹ تقاطع غیر همسطح، هفت پل و با طول ۷۸ کیلومتر در حال انجام است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۹:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۷
    3 0
    سرعت پروژه حلزونی...!
  • م IR ۱۹:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۷
    0 2
    کاملا اشتباه فقط مردم تشویق میکنن که از خودرو شخصی استفاده بشود باید بروند به سمت قطار یا همان تراموا،،،،اگر بجای رینگ داخل شهر خرازی یا صیاد شیرازی قطار زده بودن نه ترافیک داشتیم نه الودی به شدت،،،،فقط،قطار،
  • پویا IR ۱۹:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۷
    3 0
    خداقوت فقط خواهشا ۴باند طراحی کنید که در آینده ها مثل اتوبان خرازی و اقابابایی به مشکل ترافیکی باز برنخوریم
  • متین IR ۲۲:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۷
    3 0
    فقط لطفا این یکی رینگتون مثل بقیه بزرگراه های اصفهان نباشه که صبحها یک ساعت تو ترافیکشیم اونم نه به خاطر شلوغی بلکه بخاطر مهندسی اشتباهش.
  • IR ۰۸:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۸
    4 0
    باسلام و خسته نباشید خدمت همه دست اندر کاران و زحمت کشان پروژه ،اگر از پلیس راه اصفهان شیراز هم رینگ پنجمی اجرا میشد که کامیونها و ماشینهای سنگینی که مقصدشون سمت یزد یا تهران است داخل شهر نمیومدند و تنگه لاشتر گسترده تر میشد ،خیلی هم از بار ترافیکی مسیر تا ترمینال صفه کم میشد و هم از آلودگی هوا کاسته میشد .موفق باشید
  • IR ۱۳:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۸
    0 1
    سلام اگه اتوبان رو دو طبقه میکردین خیلی بهتر بود ..فقط خرج الکی میشه ..این کاری که الان دارین میکنین جوابگو این حجم از ترافیک نیست