راه‌های ارتباطی شهروندان با شهرداری اصفهان اعلام شد

معاون شبکه و مرکز داده سازمان فاوا شهرداری اصفهان گفت: پیش‌بینی می‌شود تا نیمه دوم ۱۴۰۳، شهروندان بتوانند به منظور برقراری ارتباط تلفنی با شهرداری مرکزی از سرشماره ۳۱۳۷۰۰۰۰ و برای برقراری ارتباط با مناطق شهرداری از تلفن‌های ۳۱۳۷۰۰۰۱ تا ۳۱۳۷۰۰۱۵ استفاده کنند.

مهدی کاوه‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: یکپارچگی در خدمات فناوری اطلاعات و درگاه‌های ارتباط با شهروندان یکی از راهبردهای اصلی شهرداری اصفهان است که از مصادیق آن می‌توان به اپلیکیشن «اصفهان من» و «میز خدمات الکترونیکی» شهرداری اصفهان نام برد.

وی افزود: شهرداری اصفهان با بهره‌گیری از سر شماره ۳۱۳۷ نسبت به راه‌اندازی درگاه واحد ارتباط مردمی از طریق بستر تلفن اقدام می‌کند و زیرشماره‌هایی که دارای الگوی مشخصی هستند در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت.

معاون شبکه و مرکز داده سازمان فاوای شهرداری اصفهان تصریح کرد: پیش‌بینی می‌شود تا نیمه دوم سال ۱۴۰۳، شهروندان بتوانند به منظور برقراری ارتباط تلفنی با شهرداری مرکزی از سرشماره ۳۱۳۷۰۰۰۰ و برای برقراری ارتباط با مناطق شهرداری از تلفن‌های ۳۱۳۷۰۰۰۱ تا ۳۱۳۷۰۰۱۵ استفاده کنند.

کاوه زاده ادامه داد: شهروندان می‌توانند سر شماره ۳۱۳۷ را شماره گیری نموده و چهار شماره آخر که مربوط به هر یک از کارمندان خواهد بود را شماره گیری نمایند. داخلی‌های کارمندان سازمان فاوا به صورت پایلوت در وب‌گاه سازمان فاوا به نشانی ict.isfahan.ir اطلاع‌رسانی شده است؛ به‌طور مثال شماره مستقیم روابط‌عمومی این سازمان ۳۱۳۷۷۱۳۷ و شماره ۳۱۳۷۷۰۰۰ شماره اپراتور عمومی سازمان فاوا است، همچنین هر کارمند، شماره منحصربه‌فرد و مستقیم خود را خواهد داشت، زیرساخت فنی این خدمت به صورت پایلوت در سازمان فاوای شهرداری ایجاد شده است.

وی بیان کرد: در حال حاضر شهرداری اصفهان نزدیک به ۵۰ حوزه کسب و کاری دارد که هر کدام از حوزه‌ها دارای چند خط شهری با شماره‌های غیرمرتبط است، در همین راستا شماره‌های مختلفی نیز برای خدمات شهرداری به شهروندان ارائه می‌شد، همچنین اگر از طرف کارکنان شهرداری با شخصی تماس گرفته می‌شد، با نمایش شماره عمومی سازمان مربوطه امکان شناخت و رصد تماس‌گیرنده وجود نداشت که این موضوعات در نهایت سردرگمی شهروندان و پیچیدگی در ارتباط با شهرداری و پیگیری امور را به دنبال داشت.

کاوه‌زاده ادامه داد: قابلیت‌های ویژه‌ای در سرویس تلفن مبتنی بر شبکه وجود دارد که کارکنان شهرداری و شهروندان بر اساس برنامه زمانی تهیه شده از آن بهره‌مند خواهند شد.

کد خبر 736912

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.