حضور پررنگ شهرداری اصفهان در برگزاری نمایشگاه قرآن

مدیر مرکز توسعه فعالیت‌های قرآن و نهج‌البلاغه سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری اصفهان با اشاره به برپایی نوزدهمین نمایشگاه قرآن گفت: شهرداری اصفهان در برگزاری نمایشگاه قرآن سال جاری که در محل سابق نمایشگاه‌های بین‌المللی اصفهان واقع در پل تاریخی شهرستان برگزار خواهد شد، حضور پررنگی خواهد داشت.

سیدهاشم موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه نمایشگاه قرآن و عترت از نوزدهم تا بیست‌وپنجم اسفند سال جاری از ساعت ۱۶ تا ۲۲ برپا خواهد شد، اظهار کرد: شهرداری اصفهان در برگزاری این نمایشگاه از لحاظ تأمین زیرساخت‌های لازم برنامه‌ای و محتوایی همچون تبلیغات و فضاسازی شهری، برگزاری مسابقات و رویدادهای شبانه حضور جدی خواهد داشت.

وی با اشاره به مشارکت ۱۲۰ مؤسسه و مرکز قرآنی شهر اصفهان در نوزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت افزود: فعالیت مشارکت‌کنندگان در زمینه ارائه برنامه‌های فرهنگی هنری قرآنی و خدمات آموزش کودک، نوجوان و خانواده قرآنی، نشر مکتوب قرآنی و مذهبی، خبرگزاری‌ها، رسانه‌های جمعی، دیجیتال‌ها، استارتاپ‌ها و ارائه نرم‌افزارهای جدید قرآنی است.

مدیر مرکز توسعه فعالیت‌های قرآن و نهج‌البلاغه سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری اصفهان با بیان اینکه این نمایشگاه در سه سالن برگزار می‌شود و شهرداری و شرکت نمایشگاه‌ها تمام زیرساخت‌های لازم این سالن‌ها را تأمین کرده است، تصریح کرد: شهرداری تلاش کرده این نمایشگاه را با محتوای غنی‌تری نسبت به دوره‌های قبل برگزار کند.

موسوی گفت: در سال جاری تمرکز نمایشگاه قرآن و عترت بر فعالیت‌های قرآنی است، بنابراین غرفه‌های تخصصی در کنار هم جانمایی شده است.

وی ادامه داد: یکی از سالن‌ها به برنامه‌های تفریحی، شاد و نشاط‌آور برای خانواده‌ها، نوجوانان و جوانان اختصاص داده شده و تلاش شده در این برنامه‌های مفرح از مجریان شاخص کشوری استفاده شود.

مدیر مرکز توسعه فعالیت‌های قرآن و نهج‌البلاغه سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری اصفهان با بیان اینکه ستاد برگزاری نوزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت اصفهان متشکل از اداره کل فرهنگ ارشاد اسلامی، صداوسیما، دفتر تبلیغات اسلامی، سازمان تبلیغات اسلامی، اداره کل اوقاف و امور خیریه، آموزش‌وپرورش و اتحادیه مؤسسه‌های قرآنی و شهرداری اصفهان است، اضافه کرد: بیشتر برنامه‌های این نمایشگاه با محوریت و همفکری شهرداری برگزار می‌شود.

موسوی خاطرنشان کرد: شهرداری اصفهان با تشکیل کمیته‌های اجرایی، فرهنگی، هنری، اطلاع‌رسانی و برگزاری رویدادهای قرآنی نقش فعالی در برپایی این نمایشگاه داشته است.

کد خبر 731367

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.