شمس‌آذر ۱ _ ذوب‌آهن ۲ / فتح قزوین به‌دست گاندوها با جنجال‌آفرینی گل روح!

تیم‌های فوتبال شمس‌آذر قزوین و ذوب‌آهن اصفهان در هفته هفتم لیگ برتر از ساعت ۱۷:۱۵ به‌مصاف هم رفتند و شاگردان ربیعی دو بر یک پیروز شدند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم‌های فوتبال شمس‌آذر قزوین و ذوب‌آهن اصفهان عصر امروز _پنج‌شنبه سیزدهم مهرماه_ در چارچوب هفته هفتم فصل بیست‌وسوم رقابت‌های لیگ‌برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج‌فارس از ساعت ۱۷:۱۵ در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین باهم دیدار می‌کنند.

هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال، جام خلیج‌فارس

دیدار تیم‌های فوتبال شمس‌آذر قزوین و ذوب‌آهن اصفهان

ورزشگاه: سردار آزادگان - قزوین

کوبل‌داوری: وحید زمانی (داور وسط)، بهمن عبداللهی (کمک‌داور اول)، علیرضا ممبینی (کمک‌داور دوم)، شبیر بهروزی (داور چهارم)، فریدون اصفهانیان (ناظر داوری)

گل‌ها: محمدجواد محمدی (دقایق ۲۷ و ۳۴- ذوب‌آهن)، عیسی مرادی (دقیقه ۷۷- شمس‌آذر)

‌کارت‌زرد: سعید دقیقی (دقیقه ۲۰- سرمربی شمس‌آذر قزوین)، هومن ربیع‌زاده (شمس‌آذر قزوین)، حبیب فرعباسی (ذوب‌آهن)

کارت‌قرمز: نادر محمدی (دقیقه ۵۸- ذوب‌آهن)

ترکیب تیم فوتبال شمس‌آذر قزوین:

علیرضا جعفرپور، مصطفی احمدی، امیرمحمد نسایی، فراز امامعلی، امیرمسعود سرآبادانی، رحمان جعفری، حسین گودرزی، صادق آلبوصبیح (از دقیقه ۴۶- عیسی مرادی)، علی‌اصغر اعرابی، هومن ربیع‌زاده (از دقیقه ۷۰- سعید کریمی) و علی آزادمنش.

سرمربی: سعید دقیقی

ترکیب تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان:

حبیب فرعباسی، امیرحسین رنگرزجدی، سیدمحمد قریشی، نادر محمدی، محمدجواد محمدی، سجاد آشوری، کمال‌الدین کامیابی‌نیا (از دقیقه ۵۳- فردین یوسفی)، پوریا آریاکیا، علی مصلح، مهرداد رضایی و سبحان خاقانی.

سرمربی: محمد ربیعی

شرح‌بازی:

دقیقه ۱۷: شوت مهاجم تیم فوتبال ذوب‌آهن با واکنش جعفرپور سنگربان شمس‌آذر قزوین راهی کرنر شد.

دقیقه ۴۰: شوت رحمان جعفری از پشت محوطه جریمه زده شد، اما قدرت کافی را نداشت و به راحتی در اختیار حبیب فرعباسی قرار گرفت.

دقیقه ۴۶: تیم فوتبال شمس‌آذر شروع بسیار خوبی در نیمه دوم داشت و با ضربه عیسی مرادی تیرک دروازه ذوب آهن را لرزاند.

دقیقه ۴۷: ضربه سر رحمان جعفری مهاجم تیم فوتبال شمس‌آذر روی کرنر ارسالی به شکل عجیبی پس از برخورد به تیرک به زمین بازگشت تا جنجال بزرگی در ورزشگاه ایجاد شود. در این صحنه تصاویر به طور واضح مشخص نبود اما به نظر می‌رسید تور تور سقف دروازه ذوب آهن هم به لرزه درآمد که داور اعتقادی به گل نداشت.

دقیقه ۵۷: در شرایطی که مهاجم تیم فوتبال شمس‌آذر در حال تک به تک شدن با حبیب فرع عباسی بود نادر محمدی او را متوقف کرد. داور ابتدا به بازیکن ذوب آهن کارت زرد نشان داد اما پس از اعتراض بازیکنان شمس‌آذر و مشورت با کمک داور خود تصمیم گرفت رنگ کارت را عوض کند و نادر محمدی را به دلیل خطا روی مهاجم شمس آذر از زمین مسابقه اخراج کرد.

دقیقه ۸۰: شتباه خط دفاعی تیم فوتبال ذوب‌آهن داشت کار دست حبیب فرعباسی می‌داد اما این سنگربان جلوی ضربه مهاجم شمس‌آذر ایستادگی کرد و توپ را به کرنر فرستاد.

دقیقه ۸۹: روی ارسال اعرابی چیزی نمونده بود که توپ به‌صورت مستقیم وارد دروازه حبیب فرعباسی شود اما توپ راهی اوت شد.

دقیقه ۹۰: تیم فوتبال شمس‌آذر در موقعیت گلزنی ویژه‌ای قرار گرفت اما ضربه مهاجم این تیم با واکنش بسیار خوب فرعباسی این بار هم راهی به تور دروازه پیدا نکرد.

دقیقه ۲+۹۰: ضربه سر مهاجم شمس‌آذر با اختلاف یکی دو متری از بالای دروازه راهی اوت شد تا حملات پر تعداد تیم میزبان همچنان برای کسب نتیجه و امتیاز بی‌ثمر باشد.

شرح گل‌ها:

۰ - ۱ (محمدجواد محمدی، دقیقه ۲۷): در شرایطی که شمس‌آذر نمایش بهتری از ذوب‌آهن داشت تیم میهمان روی یک ضدحمله و ارسال از سمت چپ خط هجومی خود موفق شد روی پاس‌گل مهرداد رضایی و تیرک دوم با ضربه تمام‌کننده محمدجواد محمدی به گل اول بازی دست پیدا کند.

۰ - ۲ (محمدجواد محمدی، دقیقه ۳۴): روی یک ضد حمله سریع این ذوب‌آهن بود که در موقعیت گلزنی قرار گرفت و محمد جواد محمدی در موقعیت تک‌به‌تک با جعفرپور موفق شد گل دوم خود را در دقیقه ۳۴ وارد دروازه میزبان کند.

۱ - ۲ (عیسی مرادی، دقیقه ۷۷): ارسال کرنر از سوی تیم فوتبال میزبان روی تیرک اول با ضربه سر عیسی مرادی بازیکن تعویضی سعید دقیقی همراه شد و در ادامه اشتباه حبیب فرعباسی گل اول شمس‌آذر را رقم زد.

نکات‌ویژه:

حدود ۵۰۰ هوادار خانم شمس‌آذر در این بازی حاضر شده‌اند و به تشویق تیم قزوینی مشغول هستند.

ذوب‌آهن نیز در این بازی از حضور هواداران خود محروم نیست و نزدیک به ۵۰ هوادار پشت نیمکت این تیم به حمایت از نماینده اصفهان می‌پردازند.

کد خبر 693260

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.