توقف یاران کریمی مقابل استانبول‌اسپور با حضور سرمربی تیم‌ ملی ایران

تیم فوتبال کایسری‌اسپور در هفته دوم سوپرلیگ ترکیه مقابل استانبول‌اسپور با نتیجه یک بر یک متوقف شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شب گذشته _جمعه بیست‌وهفتم مردادماه_ تیم‌های فوتبال استانبول‌اسپور و کایسری‌اسپور در چارچوب هفته دوم فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ رقابت‌های سوپرلیگ ترکیه از ساعت ۲۱:۳۰ و در ورزشگاه خانگی استانبول‌اسپور با یکدیگر دیدار کردند که این بازی با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

علی کریمی هافبک ایرانی و ملی‌پوش تیم فوتبال کایسری‌اسپور از ابتدا در ترکیب این تیم قرار گرفت، یک پاس کلیدی، دو شوت خارج از چارچوب و ۸۵ درصد دقت پاس صحیح داشت و در نهایت دقیقه ۸۵ از زمین بازی بیرون رفت و امتیاز متوسط ۶.۸ را دریافت کرد.

دقیقه ۷۷ این بازی، مامه تیام، مهاجم اسبق استقلال موفق شد روی ارسال کارلوس مانه، دروازه استانبول‌اسپور را باز کند، اما چهار دقیقه بعد ابراهیم ییلماز بازی را برای تیم میزبان به تساوی کشاند و در نهایت کایسری‌اسپور به دومین تساوی خود در دومین هفته سوپرلیگ ترکیه دستپیدا کرد.

سیدمجید حسینی، دیگر مدافع ایرانی و ملی‌پوش کایسری‌اسپور در این بازی به‌علت مصدومیت حضور نداشت و احتمالاً طی دو تا چهار هفته آتی به تمرینات کایسری‌اسپور بازگردد. امیر قلعه‌نویی، سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان هم به‌عنوان میهمان ویژه، از نزدیک نظاره‌گر این دیدار بود.

کد خبر 680952

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.