دیدار و گفت‌وگوی امیر قلعه‌نویی با سرمربی کایسری‌اسپور + عکس

امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان با گاگدان اتان سرمربی کایسری‌اسپور که علی کریمی و سیدمجید حسینی زیرنظر وی بازی می‌کنند، دیدار کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امشب _جمعه بیست‌وهفتم مردادماه_ تیم‌های فوتبال استانبول‌اسپور و کایسری‌اسپور در چارچوب هفته دوم فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ رقابت‌های سوپرلیگ ترکیه از ساعت ۲۱:۳۰ و در ورزشگاه خانگی استانبول‌اسپور بایکدیگر دیدار خواهند کرد و امیر قلعه‌نویی مهمان ویژه این بازی خواهد بود.

در آستانه این بازی، امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان که برای تماشای بازی و زیرنظر گرفتن دو ملی‌پوش ایرانی کایسری‌اسپور یعنی علی کریمی و سیدمجید حسینی به ترکیه سفر کرده است، به هتل محل‌اقامت این تیم رفت و ضمن دیدار با سرمربی کایسری‌اسپور، با وی به گفت‌وگو پرداخت.

قلعه‌نویی در گفت‌وگو با گاگداس اتان، برای وی و تیمش در بازی امشب آرزوی موفقیت کرد و سرمربی کایسری‌اسپور هم پیراهن نخست این تیم ترکی را با هک نام امیر قلعه‌نویی پشت کیت و با شماره ۱۰، به‌عنوان هدیه و یادگاری از کایسری‌اسپور به سرمربی تیم ملی فوتبال ایران تقدیم کرد.

دیدار و گفت‌وگوی امیر قلعه‌نویی با سرمربی کایسری‌اسپور + عکس

به گزارش ایمنا، تیم فوتبال کایسری‌اسپور در شرایطی امشب مقابل استانبول‌اسپور قرار می‌گیرد که به احتمال فراوان سیدمجید حسینی و علی کریمی از ابتدا در ترکیب زردوقرمزها قرار خواهند گرفت و باید دید در حضور سرمربی تیم ملی، چه نمایشی از خود ارائه خواهند کرد.

کد خبر 680823

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.