کسب سه‌امتیاز خانگی یاران مجید حسینی مقابل عمرانیه‌اسپور

در هفته بیست‌وهشتم سوپرلیگ ترکیه، کایسری‌اسپور مقابل عمرانیه‌اسپور سه بر یک پیروز شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم فوتبال کایسری‌اسپور امروز _دوشنبه بیست‌ویکم فروردین‌ماه ۱۴۰۲_ در چارچوب هفته بیست‌وهشتم رقابت‌های سوپرلیگ ترکیه از ساعت ۱۶:۳۰ مقابل عمرانیه‌اسپور قرار گرفت و در نهایت موفق شد با نتیجه سه بر یک صاحب سه‌امتیاز خانگی شود.

سیدمجید حسینی مدافع ایرانی تیم فوتبال کایسری‌اسپور از ابتدا با تشخیص سرمربی این تیم زوج دیمیتریس کولووتسیوس در خط‌دفاعی شد؛ حسینی به‌طور کامل در زمین حضور داشت و ۹۰ درصد پاس‌صحیح، یک پاس‌کلیدی و چهار توپ بلند موفق به‌ثبت رساند و امتیاز ۶.۶ را کسب کرد.

در دقیقه ۳۰ این دیدار مامه تیام از مدافع حریف پنالتی گرفت و خودش یک‌دقیقه بعد پشت توپ ایستاد و گل اول کایسری‌اسپور را به‌ثمر رساند؛ در آخرین دقایق نیمه‌اول اوموت ناییر برای عمرانیه‌اسپور گل زد و دو تیم با تساوی یک بر یک به رختکن رفتند.

با آغاز نیمه‌دوم و پس از گذشت هفت دقیقه برنارد منساه گل دوم کایسری‌اسپور را وارد دروازه میهمان کرد، این نتیجه پایانی نبود و در شرایطی‌که عمرانیه‌اسپور در تلاش بود تا به بازی برگردد و یک‌امتیاز از کایسری‌اسپور بگیرد، دقیقه ۹+۹۰ که همگان منتظر سوت پایان بازی بودند کارلوس مانه گل سوم و تیر خلاص را بر پیکر حریف وارد کرد.

کایسری‌اسپور با پیروزی سه بر یک در این بازی ۴۴ امتیازی شد و حالا هم‌امتیاز با ترابوزان‌اسپور در جایگاه هفتم جدول سوپرلیگ ترکیه قرار گرفت؛ گفتنی است علی‌رغم حضور سیدمجید حسینی در این دیدار، علی کریمی نه‌تنها فرصت بازی پیدا نکرد بلکه در لیست هم نبود.

کد خبر 653785

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.