سه وظیفه مهم آلگری برای جلوگیری از حذف

یوونتوس در حالی که در بازی رفت لیگ اروپا برابر نانت به تساوی رضایت داد، قرار است امشب بازی برگشت را برابر این تیم برگزار کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، دیدار پلی‌آف لیگ اروپا بین تیم‌های یوونتوس و نانت در ورزشگاه بوژور، پس از تساوی یک بر یک هفته گذشته در تورین برگزار خواهد شد. پیروزی در این مسابقه برای آلگری و تیمش بیش از حد ضروری است و غول‌های سری آ امیدوارند حداقل بتوانند راهی مرحله یک‌شانزدهم نهایی تورنمنت سطح دوم اروپا شوند.

گل دقیقه ۱۳ دوشان ولاهوویچ درنهایت با گل لودیک بلاس بی‌اثر شد تا یووه در بازی رفت نتواند پیروز شود. عدم کسب نتیجه رضایت‌بخش در خانه، کار را برای آلگری سخت کرده و یووه باید با تمام قوا پا به نبرد حساس برگشت بگذارد. برای یوونتوس پس از کسر امتیازات اخیر و سقوط آزاد به میانه جدول، یک عملکرد مناسب در لیگ اروپا می‌تواند بهترین امید آن‌ها برای راهیابی به لیگ قهرمانان اروپا در سال آینده باشد.

اگر یوونتوس بخواهد به دور بعدی رقابت‌ها راه پیدا کند، ایرادهایی وجود دارد که آلگری باید به فکر بهبود آن‌ها در بازی امشب باشد:

پرس از بالا و فشار شدید

به گفته دنیلو، کاپیتان یووه و سرمربی این تیم، فشار نیاوردن بازیکنان یووه به بازیکنان حریف باعث شد تا هفته گذشته آن‌ها به نانت اجازه دهند تا بازی را به تساوی بکشد. یووه این هفته میهمان است و با وجود این، باید تلاش کند در خانه حریف فشار لازم را ایجاد کند و اجازه ندهد حریف اعتمادبه‌نفس کسب کند.

مدافع برزیلی یووه پیش از این درباره بازی رفت گفته است: ما مسابقه را خوب شروع کردیم. توپ را حرکت دادیم و فضاهای مناسب را پیدا کردیم. با این حال در ادامه بازی سرعت خود را کاهش دادیم و آن‌ها اعتمادبه‌نفس خود را به‌دست آوردند. در اروپا مهم نیست که حریف چه کسی باشد؛ اگر با شدت و انرژی مناسب بازی نکنید، حریف بازی خود را به شما دیکته می‌کند.

در خط میانی، بیانکونری باید مطمئن شود که کنترل توپ را بهتر از بازی رفت در اختیار دارد. در طول مسابقات این فصل، دقت تکل بازیکنان نانت ۷۶ درصد بوده و این در حالی است که نماینده ایتالیا از این حیث آمار ۶۸درصدی را به‌ثبت رسانده است. تیم فرانسوی ازنظر توپ‌گیری و دوئل‌های هوایی نیز آمار بهتری دارد.

سه وظیفه مهم آلگری برای جلوگیری از حذف

خلق موقعیت کافی

بازگشت دوشان ولاهوویچ بدون شک باعث تقویت یووه در خط حمله می‌شود. ستاره صرب بانوی پیر به‌دلیل مصدومیت چندین مسابقه را از دست داد، اما دوباره به ترکیب تیمش بازگشته و می‌تواند شانس اصلی آلگری برای گل‌زنی در مسابقه برابر نانت باشد. ولاهوویچ همچنان با ۱۰ گل در تمام رقابت‌ها بهترین گل‌زن یووه در این فصل است.

با وجود شم زیاد ولاهوویچ در باز کردن دروازه حریفان، تنها یکی از شش شوت یوونتوس به سمت دروازه نانت در دیدار رفت درون چارچوب بود. بیانکونری برای پیروزی باید موقعیت‌های بیشتری خلق کند و ضربات بهتری به سمت دروازه حریف خود بزند. چه ولاهوویچ و چه مویزه کین، باید موقعیت‌های کافی درمقابل دروازه به‌دست آورند تا شاید بتوانند برگ برنده تیمشان را کسب کنند.

کنترل فشار مسابقه

بازی برگشت آزمون بزرگی برای قدرت ذهنی یووه است. آلگری باید مطمئن شود که بازیکنانش می‌توانند فشار این دیدار را تحمل کنند و زود تسلیم رقیب فرانسوی خود نشوند.

یووه تنها یکی از ۹ بازی اخیر خود در اروپا را برده و در این دوره به‌طور میانگین در هر بازی دو گل دریافت کرده است. در حالی که نانت همچنان حریف ضعیفی برای یووه محسوب می‌شود؛ آن‌ها در سه بازی اخیر خود در رقابت‌های اروپایی برای اولین بار از فصل ۲۰۰۰ شکست نخورده‌اند.

کد خبر 643340

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.