پیروزی قاطعانه کایسری‌اسپور در شب گلزنی مجید حسینی و حضور ۵ دقیقه‌ای علی کریمی

تیم فوتبال کایسری‌اسپور در هفته نوزدهم سوپرلیگ ترکیه به پیروزی چهار بر یک مقابل سیواس‌اسپور دست یافت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در جریان هفته نوزدهم رقابت‌های سوپرلیگ فوتبال ترکیه، امشب _جمعه بیست‌وسوم دی‌ماه_ از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه کادیرهاس، تیم‌های کایسری‌اسپور و سیواس‌اسپور برابر هم صف‌آرایی کردند و در پایان یاران مجید حسینی و علی کریمی به پیروزی پرگل و قاطع ۴ بر یک مقابل میهمان رسیدند.

سیدمجید حسینی، مدافع ملی‌پوش کشورمان از ابتدا در ترکیب کایسری‌اسپور قرار گرفت و موفق شد گل نخست تیمش را در دقیقه ۲۳ روی ارسال کارلوس مانه به‌ثمر برساند؛ حسینی علاوه‌بر آن دقیقه ۷۹ یک کارت‌زرد دریافت کرد و تا پایان بازی در زمین حضور داشت و یکی از بهترین بازیکنان زمین نیز بود.

همچنین علی کریمی دیگر ملی‌پوش ایرانی کایسری‌اسپور از دقیقه ۸۵ جانشین اولیور کمن شد و به‌مدت پنج دقیقه فرصت بازی‌کردن پیدا کرد؛ کریمی که نتوانست عملکرد خاصی از خود نمایش دهد، یازدهمین بازی خود برای کایسری‌اسپور در فصل‌جاری را انجام داد.

به‌جز سیدمجید حسینی، اولیویه کمن (دو بار) و گوخان سازداگی زننده دیگر گل‌های زردوقرمزپوشان بودند؛ کایسری‌اسپور که موفق شد به هشتمین پیروزی فصل دست پیدا کند، با ۲۶ امتیاز به جایگاه هشتم جدول صعود کرد و اکنون فقط چهار امتیاز با رده چهارم جدول فاصله دارد.

کد خبر 633563

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.