حذف یاران انصاری‌فرد از لیگ‌اروپا/ فاینورد با جهانبخش به‌طرز عجیبی صعود کرد!

تیم فوتبال اومونیای قبرس بدون کسب حتی یک‌ امتیاز از دور گروهی لیگ‌ اروپا کنار رفت و فاینورد با معجزه تفاضل‌ گل، راهی مرحله‌ حذفی شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شب گذشته _پنجشنبه دوازدهم آبان‌ماه_ بازی‌های پایانی مرحله‌گروهی لیگ‌ اروپای فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۲ انجام و تکلیف تیم‌های صعودکننده به مرحله یک‌هشتم‌نهایی مشخص شد.

در گروه F این رقابت‌ها، تیم فوتبال فاینورد هلند در شب نیمکت‌نشینی علیرضا جهانبخش، در یک بازی حیاتی با نتیجه یک بر صفر از سد لاتزیوی ایتالیا گذشت و به‌ عنوان صدرنشین راهی مرحله‌ حذفی شد.

نکته جالب‌ توجه اینجا است که تا قبل از بازی دو تیم، لاتزیو با هشت امتیاز در جایگاه اول و فاینورد با پنج امتیاز سوم بود، اما پس از این بازی همه‌چیز جابه‌جا شد و در گروهی که هر چهار تیم هشت‌امتیازی بودند، فاینورد و میتیلند با تفاضل‌گل بهتر صعود کردند.

تیم فوتبال اومونیای قبرس نیز در گروه E لیگ‌اروپا، با قبول شکست یک بر صفر خارج از خانه مقابل شریف‌تیراسپول مولداوی، با شش‌باخت و بدون حتی یک‌ امتیاز و رده چهارم جدول گروه، به‌کار خود در رقابت‌های این فصل پایان داد.

کریم انصاری‌فرد در این دیدار نیمکت‌نشین بود و فرصت بازی‌کردن برای اومونیا را پیدا نکرد؛ کریم در پنج بازی گذشته لیگ‌اروپا برای تیمش به‌میدان رفته بود و در مقابل منچستریونایتد نیز برای اومونیا گلزنی کرد.

کد خبر 616798

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.