دفاع سرمربی پاری سن ژرمن از سرخیو راموس پس از اخراج عجیب!

سرمربی PSG پس از اینکه سرخیو راموس از بازی شب گذشته اخراج شد به دفاع از وی پرداخت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کریستوف گالتیه پس از اینکه سرخیو راموس دو بار در ۳۰ ثانیه کارت زرد گرفت و در جریان بازی پی اس جی در لیگ یک مقابل رمس اخراج شد، از سرخیو راموس دفاع کرد.

راموس در دقیقه ۴۱ به دلیل خطا روی بازیکن حریف با کارت زرد جریمه شد. این بازیکن اسپانیایی به همراه هم تیمی‌هایش در اعتراض به این کارت، داور را محاصره کردند و در عرض چند ثانیه، راموس به دلیل اعتراضات شدید، کارت زرد دوم را دریافت کرد و اخراج شد.

سرمربی پاری سن ژرمن از دفاع از بازیکن خود ابایی نداشت زیرا گفت: "من این را چند سال پیش در تیم‌های نیمز و لیل تجربه کردم. مشکل فرهنگ نیست، بلکه زبان فوتبال است. مطمئن هستم که او قصد توهین به داور را نداشت.

"سرخیو چیزی گفت که صدها بار در طول هفته در زمین می‌شنوم، و حتی در چمپیونشیپ هم می‌شنویم، وقتی عصبانی هستیم کلماتی به کار می‌بریم، کلماتی را می‌شنویم اما این یک عبارت است. فکر می‌کنم داور آن را به خودش گرفته است. وقتی می‌دانستم اوضاع چطور پیش می‌رود، من همین مشکل را با خوزه فونته در لیل داشتم. داور آن را به عنوان توهین به او در نظر گرفته بود، در حالی که این عبارتی است که اغلب در زمین گفته می‌شود.

کارت قرمز مقابل رمس، بیست و هشتمین باری بود که راموس در دوران حرفه‌ای خود و دومین بار با پیراهن پی اس جی اخراج شد. تیم PSG بدون او در زمین به تساوی بدون گل دست یافت.

مدافع اسپانیایی حالا یک جلسه محرومیت را سپری می‌کند و این به این معنی است که او در بازی بعدی پی اس جی در لیگ یک مقابل مارسی در تاریخ اکتبر حضور نخواهد داشت.

کد خبر 610784

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.