مأمور پلیس راهور اصفهان چک میلیاردی را به دست صاحبش رساند

معاون فرهنگی اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: مأمور پلیس راهور استان اصفهان که چک میلیاردی را پیدا کرده بود با تلاش فراوان آن را به دست صاحبش رساند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سرهنگ جهانگیر کریمی اظهار کرد: یکی از مأموران وظیفه‌شناس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان اصفهان حین انجام خدمت در محل مأموریت خود یک چک در وجه حامل به مبلغ یک میلیارد و ۹۰ میلیون ریال که در محوطه شهرک آزمایش افتاده بود را پیدا می‌کند.

وی افزود: با توجه به اینکه صاحب چک محل شهرک را ترک کرده و هیچ نشانه‌ای هم از وی در دست بود بنابراین سرباز وظیفه مذکور به بانک مربوطه مراجعه و با جست‌وجو و تلاش فراوان صاحب اصلی چک را پیدا کرد.

معاون فرهنگی اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان، تصریح کرد: این شهروند که از پیدا شدن چک خود بسیار خوشحال بود با حضور در ساختمان شهرک آزمایش پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان اصفهان چک خود را از سرباز وظیفه‌شناس تحویل گرفت.

وی بابیان اینکه پلیس استان اصفهان به وجود چنین افراد پاک دست و باتقوا در بدنه این پلیس افتخار می‌کند، گفت: تدین، تعهد، دلسوز بودن، کار کردن برای کسب رضای خدا و خدمت بی‌منت به مردم ازجمله ویژگی‌هایی بارزی است که پلیس ایران را با پلیس سایر کشورهای دنیا متمایز می‌سازد.

کد خبر 581813

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.