استقرار جوی پایدار تا پایان هفته/انباشت آلاینده‌های جوی در مناطق صنعتی

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از استقرار جوی پایدار تا پایان هفته روی استان خبر داد و گفت: شرایط برای کاهش کیفیت هوا و غبار صبحگاهی در کلان‌شهر اصفهان و مناطق صنعتی استان فراهم است.

آسیه آقایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: نقشه‌های هواشناسی بیانگر استقرار جوی نسبتاً پایدار تا اواخر هفته روی استان است؛ بر این اساس در این مدت در اکثر مناطق استان آسمان صاف تا قسمتی ابری گاهی با وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

وی پایداری جوی را باعث غبار صبحگاهی و کاهش کیفیت هوا در کلان‌شهر اصفهان و مناطق صنعتی استان دانست و افزود: شرایط جوی برای کیفیت هوا به ویژه در ساعات اولیه روز فراهم است؛ همچنین دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده تغییر محسوسی نخواهد داشت.

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان، دمای کلان‌شهر اصفهان در گرم‌ترین ساعت‌های امروز را ۱۵ درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی کرد و ادامه داد: کمینه دمای صبح فردا هم منفی دو درجه سانتی‌گراد است.

وی سردترین نقطه استان را بویین و میاندشت با منفی ۱۰ درجه سانتی‌گراد معرفی کرد و گفت: شهرستان خور و بیابانک نیز با ۱۸ درجه سانتی‌گراد گرم‌ترین نقطه استان خواهد بود.

کد خبر 555550

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.