استقلالی ترین ترکیب منتخب هفته/ تبریزی بهترین هفته

در هفته سوم لیگ برتر، استقلال تهران قاطع ترین پیروزی هفته را بدست آورد تا شاگردان شفر بیشترین سهم را در ترین های هفته داشته باشند

به گزارش خبرنگار ایمنا، پس از پایان هفته سوم لیگ هجدهم، پرسپولیس باز هم جایگاه خود را در صدر جدول حفظ کرد. البته این هفته یکی از بی کیفیت ترین هفته های لیگ برتر بود و شش دیدار از هشت بازی این هفته با نتیجه مساوی به پایان رسید. استقلال قاطع ترین پیروزی هفته را به دست آورد و شاگردان یحیی گل محمدی هم دیگر برنده این هفته بودند. در ادامه ترین های هفته سوم را می خوانید:

بهترین بازیکن هفته؛ مرتضی تبریزی (استقلال)

مهاجم جدید استقلال، بازی اول فوق العاده ای را در شب برد تیمش به نمایش گذاشت. او که در این بازی، گل دوم استقلال را به زیبایی هر چه تمام تر به ثمر رساند، روی گل اول استقلال هم تاثیرگذار بود و با فشار روی مدافع تراکتورسازی باعث تا عبدالله زاده اشتباه کند و با گل به خودی دروازه تراکتورسازی را باز کند.

بهترین مربی هفته؛ وینفرد شفر

مرد آلمانی استقلالی ها در بازی برابر تراکتور، تیمش را به بهترین شکل وارد زمین مسابقه کرد تا نبرد در برابر توشاک را با سربلندی پشت سر بگذارد. حالا استقلال و شفر، با ۵ امتیاز، یکی از نزدیک ترین تعقیب کننده های پرسپولیس هفت امتیازی در صدر جدول هستند.

بهترین تیم هفته؛ استقلال

پس از تساوی در دو هفته ابتدایی لیگ، آبی پوشان پایتخت در هفته سوم بالاخره رنگ برد را دیدند. شاگردان وینفرد شفر در هفته سوم در ورزشگاه آزادی، بازی بی نقصی را در دفاع و حمله به نمایش گذاشتند و موفق شدند که تراکتور سازی، یکی از رقبای احتمالی خود در راه کسب قهرمانی در این فصل را، با نتیجه پر گل ۳ بر صفر پشت سر بگذارند.

بهترین بازی هفته؛ استقلال تهران ۳-صفر تراکتورسازی تبریز

آبی های پایتخت، برای دومین هفته متوالی یکی از طرفین بهترین بازی هفته بودند. استقلال در یک بازی بسیار پرحاشیه روی سکوها که البته جذاب هم بود، توانست برابر تراکتور سازی با نتیجه ۳ برصفر پیروز شود. آبی های پایتخت، در هفته ای که بازی ها اکثرا بی کیفیت بود و با نتیجه مساوی به پایان رسید، بهترین برد هفته را کسب کردند.

ناکام هفته؛ خداداد عزیزی

برای دومین هفته متوالی، خداداد عزیزی عنوان ناکام هفته را به خود اختصاص می دهد. این مربی که البته این هفته، اولین امتیاز خود را در لیگ با سپیدرود کسب کرد، پس از بازی از سمت خود کنار رفت تا دیگر در کنار رشتی ها نباشد. او سه هفته سخت را در سپیدرود تجربه کرد و حالا به نظر باید جای خود را به حسین کعبی بدهد. 

تیم هفته

دروازه بان؛ محمد رشید مظاهری (ذوب آهن)

ستاره بی چون و چرای باشگاه ذوب آهن، در روزی که تیمش در معرض فشارهای سایپا بود، عملکردی خیره کننده از خود نشان داد تا اصفهانی ها با امتیاز به شهر خود بازگردند. رشید مظاهری که در بازی برابر استقلال هم عملکرد قابل تحسینی داشت، در دیدار برابر شاگردان دایی در حالی که تیمش ده نفره بود، از بهترین نفرات حاضر در زمین بود.

مدافع راست؛ محمد ایران پوریان (سپاهان اصفهان)

ایرانپوریان، یکی از نکات مثبت روز بد سپاهان در نقش جهان بود. او در این بازی، در دو فاز دفاع و حمله بسیار خوب بود و برای تیمش، علاوه بر بستن روزنه های دفاعی، موقعیت های خوبی خلق کرد. البته سپاهان و ایرانپوریان در دیدار برابر پیکان، موفق به گلزنی نشدند.

مدافع میانی؛ سجاد مشکل پور (پیکان)

در روزی که تیم پیکان، عملکردی بی عیب و نقص در خط دفاع داشت، سجاد مشکل پور یکی از ارکان اصلی خط دفاعی خودروسازان بود. مشکل پور که در خط دفاع، مسئولیت مهار مهاجمان زهردار سپاهان را داشت، در طول بازی به خوبی از پس این مسئولیت بر آمد و با عملکردی بی عیب و نقص، تیمش را در گرفتن یک امتیاز از اصفهانی ها یاری کرد.

مدافع وسط؛ وحید حمدی نژاد (استقلال خوزستان)

استقلال خوزستان در روز پرحاشیه ورزشگاه غدیر، در نهایت توانست مدافع عنوان قهرمانی را متوقف کند. جنوبی ها در طول بازی، با عملکرد مثبت در دفاع مهاجمان پرسپولیس را متوقف کردند و یکی از ارکان این کار خوب دفاعی، وحید حمدی نژاد بود. این بازیکن که یک کارت زرد را هم دریافت کرد، در صحنه های زیادی توانست تیم خود را از آسیب مهاجمان زهردار پرسپولیس، دور نگه دارد.

مدافع چپ؛ میلاد زکی پور (استقلال تهران)

مدافع چپ جوان استقلال که در بازی برابر تراکتور سازی، از ابتدا به میدان رفته بود، عملکرد بسیار مطلوبی را به نمایش گذاشت. در روزی که استقلالی ها، تیم تبریزی را به آسانی از پیش رو برداشتند، زکی پور به عنوان یکی از مدافعین آبی ها به کمک سایرین، جلوی حملات تراکتورسازی را می گرفت و روی حمله های شاگردان شفر، زکی پور از چپ، حرکات تاثیرگذاری داشت.

هافبک راست؛ امین قاسمی نژاد (پدیده مشهد)

پس از گلزنی در هفته دوم، امین قاسمی نژاد برای دومین هفته پیاپی هم برای پدیده گلزنی کرد. این هافبک تاثیرگذار مشهدی ها در سه هفته اول، یکی از ارکان اصلی تیمش بوده و با بازیسازی های مطلوبش و البته گلزنی در دو هفته اخیر، نقش بسیار پررنگی در حضور شاگردان گلمحمدی در رده دوم جدول داشته است.

هافبک وسط؛ علی کریمی (استقلال تهران)

بازیکن سابق سپاهان، دستورات شفر را در میانه میدان به خوبی اجرا کرد. این هافبک استقلال که کمی جلوتر از فرشید باقری در بازی برابر تراکتورسازی به میدان رفت، در فاز دفاعی، با کمک به باقری و سایر مدافعان استقلال، جلوی حملات حریف را می گرفت و در فاز هجومی نیز با بازیسازی های خوب خود، مرکز حملات استقلال به سوی دروازه تراکتورسازی بود.

هافبک وسط؛ فرشید باقری (استقلال تهران)

هافبک دفاعی استقلال در روز جمعه، بازی بسیار کارآمدی را از خود به نمایش گذاشت و در مقابل بازیکنانی چون دژاگه و شجاعی، عملکرد قابل اتکایی ارائه داد. او در طول بازی، نبردهای خط هافبک دو تیم را به سود خود پایان می داد و یکی از مهم ترین بازیکنان شفر، در روز پیروزی برابر تبریزی ها بود.

هافبک چپ؛ فرشید اسماعیلی (استقلال تهران)

بازیکن ریزنقش استقلال، بار دیگر برای آبی پوشان عملکرد خوبی را ارائه داد. این بازیکن که مرکز بازیسازی استقلالی ها در نیمه حریف بود، با پاس های خوب خود و حرکات تاثیرگذار، خط دفاع تراکتورسازی را بارها آزاد داد. شوت زیبای او که منجر به گل سوم استقلالی ها شد، نقطه عطف بازی او در روز جمعه بود.

مهاجم؛ محمد عباس زاده (نساجی قائمشهر)

آقای گل فصل گذشته لیگ دسته اول، پس از سه هفته موفق شد که برای تیمش، گلزنی کند. این بازیکن جوان شمالی ها در جریان تساوی تیمش برابر پارس جنوبی جم، عملکردی بسیار خوب را به نمایش گذاشت و گل اول بازی را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند. عباس زاده که یکی از مهم ترین بازیکنان نساجی است، حالا می خواهد که عملکرد خوب هفته جاری خود را حفظ کند و گل های بیشتری در لیگ به ثمر برساند.

مهاجم؛ مرتضی تبریزی (استقلال تهران)

اولین بازی این مهاجم در استقلال، برای وی به خوبی پیش رفت. تبریزی که عملکرد خوبی را در طول فصول اخیر در ذوب آهن داشت، در اولین بازی اش به عنوان مهاجم استقلال، نشان داد که می تواند نقطه اتکای این تیم باشد. او روی گل اول استقلال به تراکتور، با گذاشتن فشار روی مدافع حریف، باعث به ثمر رسیدن گل به خودی شد و گل دوم استقلال را هم به زیبایی وارد دروازه کرد. 

کد خبر 350740

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.