تبریزی: دوست داشتم لژیونر شوم/ امروز سخت‌ترین روز زندگی‌ام بود

مهاجم تیم فوتبال ذوب آهن گفت: دوست داشتم که خارج از ایران بازی کنم و لژیونر شوم اما در هر صورت این اتفاق رخ نداد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مرتضی تبریزی در آخرین مصاحبه خود با خبرنگاران اصفهانی  درباره جدایی از ذوب آهن اظهار کرد: امروز سخت‌ترین روز زندگی‌ من بود و و واقعاً خیلی سخت است که بتوانم از ذوب آهن دل بکنم. من در ذوب آهن خاطرات خیلی خوبی داشتم و در حالی که جوان بودم به ذوب آهن آمدم

وی ادامه داد: در کنار مدیران، بازیکنان و مربیان خوبی که به این تیم آمدند تلاش کردم تا در این فوتبال به جایگاهی خوب برسم. از همین رو تصمیم گرفتم یک فضای جدید را تجربه کنم و به جایی بروم که بیشتر دیده شوم، شاید قسمت این بود که از ذوب آهن جدا شوم و امیدوارم که بتوانم برای تیم استقلال مثمرثمر باشم.

تبریزی خاطر نشان کرد: هیچوقت ذوب آهن از یاد من نمی‌رود و همیشه این تیم را دوست دارم. امیدوارم برای استقلال هم بازی‌های خوبی را انجام دهم و برای آنها مفید باشم.

مهاجم سابق ذوب آهن درباره اینکه چرا در این زمان و از هفته دوم به استقلال پیوست؟تصریح کرد: قرارداد من بگونه‌ای بود که اگر پیشنهاد خارجی می‌آمد می‌توانستم بروم. پیشنهاد هم زیاد بود و همه می‌گفتند که می‌توانیم کارهایت را برای ترانسفر شدن درست کنیم. به هر حال من هم دوست داشتم که خارج از ایران بازی کنم و لژیونر شوم اما در هر صورت این اتفاق رخ نداد و کار به حالا کشیده شد.

تبریزی خاطرنشان کرد: دوست داشتم در این بازی به میدان بروم و بازی کنم، حالا یا برای ذوب آهن و یا استقلال؛ چون از بیرون بازی را تماشا کردن واقعاً سخت است.

وی درباره اینکه آیا نمازی می‌دانست که او را در این فصل به طور کامل در اختیار نخواهد داشت گفت: بله، اما از ابتدای فصل را نمی‌دانم زیرا ایشان در مصاحبه‌هایشان می‌گفتند مرتضی بازیکن من است و تا موقعی که بازیکن من باشد از او استفاده می‌کنم.

مهاجم جدید استقلال درباره شرایط استقلال و تفاوت‌هایی که با ذوب آهن از حیث حواشی دارد تاکید کرد: قطعاً بازی در استقلال خیلی سخت است اما من همه تلاشم را انجام می‌دهم تا بتوانم در استقلال عملکرد خیلی خوبی داشته باشم چون به هر حال با توجه به اینکه استقلال هم تیم بزرگی است و طرفداران زیادی دارد انتظارات بالاست و باید همه تلاش خودم را بکنم تا بتوانم در استقلال مفید باشم.

کد خبر 349899

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.