تبریزی با دربی اروپایی می‌شود؟

مرتضی تبریزی در دیدار دربی اصفهان، هم پاس گل داد و هم گلزنی کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امیر قلعه‌نویی در نشست خبری پیش از دیدار سپاهان و ذوب‌آهن در مورد مرتضی تبریزی گفت: «او می‌تواند در لیگ‌های اروپایی بازی کند و توان و پتانسیل آن را دارد.» صحبتی که با بازی خوب تبریزی در دربی شصت و دوم فوتبال اصفهان می‌تواند محقق شود.
دربی اصفهان در حالی تمام شد که تبریزی نقش پررنگی در این مسابقه و پیروزی ذوب‌آهن داشت. مهاجم ذوب‌آهن در دربی اصفهان هم کاپیتانی کرد، هم پاس گل داد و هم گلزنی زد تا به نوعی کیفیت خود را به رخ فوتبال ایران بکشد. تبریزی که در سال منتهی به جام جهانی تلاش می‌کند تا از سوی کارلوس کی‌روش در لیست مسافران روسیه قرار بگیرد می‌تواند با بازی در جام جهانی زمینه حضور خود در فوتبال اروپا را فراهم کند و آینده فوتبال خود را تغییر دهد.
کاپیتان ذوب‌آهن در دربی شصت و دوم فوتبال اصفهان با یک فرار عالی، کنترل مناسب و ارسال دقیق، پایه‌گذار گل نخست ذوب‌آهن بود و سماجت و تیزهوشی وی نیز منجر به توپ‌ربایی از پورقاز شد تا گل دوم و پیروزی بخش ذوب‌آهن را به ثمر برساند. مرتضی تبریزی هر چه بود در دربی اصفهان نوسانات قبلی را نداشت و عملکرد خود را در ایده‌آل‌ترین شرایط به همگان نشان داد. حال ذوبی‌ها می‌توانند امیدوارانه‌تر به ادامه لیگ نگاه کنند چرا که تبریزی برای جنگیدن بیش از پیش آماده شده است.
کد خبر 334590

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.