برگزاری جشن ازدواج دانشجویی یک معروف بزرگ است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اصفهان گفت: امروز نیار داریم که به ترویج فرهنگ اصیل دینی، تحکیم خانواده، ازدواج و فرزندآوری به‌صورت جدی بپردازیم، در این راستا برگزاری جشن ازدواج دانشجویی یک معروف بزرگ است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمدرضا جان‌نثاری امروز _پنجشنبه بیستم اردیبهشت_ در جلسه برنامه‌ریزی و هماهنگی برگزاری جشن ازدواج دانشجویی متمرکز در استان اصفهان با بیان اینکه اوضاع فرهنگی ما در جامعه مطلوب نیست، اظهار کرد: هجمه‌های فرهنگی بسیار سنگین است و خانواده‌ها را هدف قرار داده‌اند که آسیب آن به تک‌تک آحاد جامعه می‌رسد.

وی با تاکید بر اینکه امروز نیاز داریم که به ترویج فرهنگ اصیل دینی، تحکیم خانواده، ازدواج و فرزندآوری به‌صورت جدی بپردازیم، افزود: برگزاری جشن ازدواج دانشجویی یک معروف بزرگ است، برای آنکه هر اقدام تأثیرگذار باشد باید در مناسبت‌های مختلف جریان انقلابی و متدین را به صحنه بیاوریم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اصفهان با بیان اینکه این آئین را در قامت فقط یک جشن ازدواج دانشجویی نباید دید، ادامه داد: این اقدام را به عنوان یک کار فاخر فرهنگی و اجتماعی قلمداد کنید که اگر این نگاه وجود داشته باشد، همه در برگزاری و کمک به آن از هم سبقت خواهند گرفت.

جان‌نثاری با اشاره به اینکه این جشن ازدواج دانشجویی باید نمونه‌ای از جشن و شادی در قامت کار دینی باشد و همه را جذب خود کند، گفت: منظور از جذاب‌بودن، کار مومنانه و تمیز است.

وی از مدیریت شهر خواست تا تبلیغات شهری و اطلاع‌رسانی این جشن را در سطح شهر انجام دهد و در این راستا فضاسازی شاد و مفرح در شهر ایجاد شود، ادامه داد: در برگزاری جشن، مسائل دینی رعایت شود و از حدود خارج نشوید.

کد خبر 752077

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.