آیت‌الله رئیسی نشان داد مسئولان می‌توانند با مردمی‌بودن در قلب ملت جای داشته باشند

نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با تسلیت شهادت آیت‌الله رئیسی گفت: این اتفاق در دهه چهارم انقلاب رخ داد و نشان می‌دهد که یک مسئول با مردمی بودن می‌تواند در قلب مردم جای داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سیدامیر سامع با اشاره به حادثه سقوط بالگرد در منطقه طویل آذربایجان شرقی که در نتیجه آن سیدابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور کشورمان، آیت‌الله آل‌هاشم امام جمعه تبریز، استاندار تبریز، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه و جمعی دیگر از همراهان رئیس‌جمهور به شهادت رسیدند، اظهار کرد: آیت‌الله رئیسی نشان داد که مسئولان ما همچنان می‌توانند با کار و تلاش و ایجاد حس اعتماد در مردم به آن‌ها خدمت کنند.

وی افزود: منش و روش رئیس‌جمهور نشان داد که مسئولان می‌توانند بدون توجه به مسائل جناحی و گروهی با رعایت ارزش‌ها و اصول اصلی انقلاب همچون شهیدان بهشتی و رجایی، امام راحل و رهبر معظم انقلاب که مردم از عمق وجود دوستشان دارند، به خدمت به مردم بپردازند.

نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه این اتفاق در دهه چهارم انقلاب رخ داد و نشان می‌دهد که یک مسئول با مردمی بودن می‌تواند در قلب مردم جای داشته باشد، تصریح کرد: مردم پس از چندین سال یک بار دیگر دیدند که یک مسئول در رده اول کشور می‌تواند بین آن‌ها باشد و ضمن اینکه اصول انقلاب را رعایت می‌کند به مردم نیز خدمت کند.

سامع ادامه داد: دیگر مدیران و مسئولان کشوری و استانی و شهری نیز باید با تأسی از این منش، به خدمت به مردم بپردازند و از هیچ کوشش برای رفع مشکلات مردم دریغ نکنند.

کد خبر 755397

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.