آمادگی شهرداری اصفهان برای انتقال تجربیات به مسئولان شهری کربلا

مدیر منطقه ۳ شهرداری اصفهان گفت: شهرداری این کلان‌شهر توفیق دارد هر ساله در زمینه پیاده‌روی اربعین خدمات بسیار شایسته‌ای را به زائران کربلا ارائه دهد، در این راستا آمادگی کامل داریم تجربیات خود را در اختیار مسئولان شهری کربلا قرار دهیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، روح‌الله ابوطالبی امروز _سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت_ در دیدار با معاون خدمات شهری شهردار کربلا و هیئت همراه اظهار کرد: ما برای زائران کربلا بسیار ارزش قائل هستیم و در این زمینه آمادگی کامل داریم تجربیات خود را در اختیار مسئولان شهری کربلا قرار دهیم.

وی افزود: شهرداری اصفهان توفیق دارد هر ساله در زمینه پیاده‌روی اربعین خدمات شایسته‌ای را به زائران کربلا ارائه دهد.

آمادگی شهرداری اصفهان برای انتقال تجربیات به مسئولان شهری کربلا

از تجربیات مفید شهرداری اصفهان در شهر کربلا استفاده می‌کنیم

علی یحیی‌عبد، معاون خدمات شهری شهردار کربلا نیز در این دیدار گفت: قبل از هر چیزی از همکاری شهرداری اصفهان در ایام اربعین تشکر می‌کنم.

وی با اشاره به توانایی و قابلیت‌های خاص شهرداری اصفهان در امر نظافت شهری و توسعه و نگهداشت فضای سبز افزود: مردم اصفهان بسیار با فرهنگ هستند و به شهرداری خود در اداره شهر کمک می‌کنند و ما نیز می‌خواهیم از این تجربه مفید برای شهر کربلا استفاده کنیم.

معاون خدمات شهری شهرداری کربلا تصریح کرد: پیش از این نیز دیداری با شهردار اصفهان و معاون خدمات شهری ایشان داشته ایم و تعاملاتی در زمینه خدمات انجام شد.

وی افزود: اصفهان و نجف یک ید واحد به‌ویژه در ایام اربعین هستند و ما معتقد هستیم موفقیت در پیاده‌روی اربعین افتخار اسلام است.

معاون شهردار کربلا گفت: ما یک رشته اطلاعات در حوزه فضای سبز می‌خواهیم که بتوانیم آن را برای شهر کربلا به‌کار گیریم.

به گزارش ایمنا، پس از این دیدار، هیئت عراقی از مقبره علامه مجلسی و نیز جاذبه‌های گردشگری منطقه سه بازدید کردند.

کد خبر 749483

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.