اطلاع‌رسانی سبد خدمات سازمان سرمایه‌گذاری شهرداری اصفهان در آینده نزدیک

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان با بیان اینکه سبد خدمات شهرداری متنوع است و پروژه‌ها فقط ساختمانی نیست، گفت: سبد متنوعی از خدمات که مورد نیاز شهر است را در دستور کار داریم که اطلاع‌رسانی آن هفته‌های آینده انجام و بسته‌های مختلفی از آن ارائه خواهد شد.

مسعود حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به پروژه‌های سازمان سرمایه‌گذاری شهرداری اصفهان در سال جاری اظهار کرد: مدیریت شهری برای پیشگیری و کاهش فشار مالی، همچنین برآورده کردن انتظارات شهروندان در راستای ایجاد یک زیبا شهر همیشگی، تلاش کرده است اداره تمام امور شهر را از مشارکت شهروندان و با مشورت از گروه‌های مختلف مردم تعریف کند.

وی افزود: بودجه شهر در ۱۴۰۳ نیز به‌طور مشارکتی تنظیم و تصویب و تأمین مالی طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی از مسیر سایر بازارهای مالی به‌ویژه مشارکت با فعالان اقتصادی بازتعریف شده است.

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان تصریح کرد: در نخستین هفته‌های سال جدید در این سازمان چندین فراخوان سرمایه‌گذاری در حوزه‌های تجاری، اداری، حمل‌ونقل و ترافیک و دیگر حوزه‌ها با عناوینی همچون پل عابر پیاده در خیابان آتشگاه واقع در منطقه ۹، هایپر شمال شرق در منطقه ۱۴ و احداث سردخانه در میدان میوه و تره‌بار اصفهان و عناوینی از این قبیل آماده و فراخوان آن اطلاع‌رسانی شده است.

حیدری ادامه داد: از شهروندان تقاضا داریم با مراجعه به وبگاه سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان از این فراخوان‌ها مطلع و ما را در رسیدن به اهداف مطلوب خود یاری کنند.

وی با بیان اینکه سبد خدمات متنوع است و پروژه‌ها صرفاً ساختمانی نیست، افزود: سبد متنوعی از خدمات که مورد نیاز شهر است را در دستور کار داریم که اطلاع‌رسانی آن در هفته‌های آینده استمرار خواهد داشت و بسته‌های مختلفی از آن ارائه خواهد شد.

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان گفت: یکی از برنامه‌هایی که از قبل وجود داشته است، اما در حال حاضر جدی‌تر پیگیر آن هستیم، رفع مشکلات بسیاری از پروژه‌های مشارکتی در مناطق و سازمان‌ها است که هر هفته با حضور در یک منطقه یا سازمان و شنیدن صحبت‌های سرمایه‌گذار سعی در رفع این مشکلات خواهیم داشت.

کد خبر 747111

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.