رفع آب‌گرفتگی معابر با تلاش ۶۰ نفر از نیروهای خدمات شهری منطقه ۱۵ اصفهان

مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان گفت: به دنبال بارش شدید باران ۶۰ نفر از نیروهای خدمات شهری منطقه ۱۵ برای رفع آب‌گرفتگی معابر مشغول فعالیت بودند.

هوشنگ نظری‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در طول شبانه‌روز گذشته ۶۰ نفر از نیروهای خدمات شهری ویژه مقابله با سیل به همراه ۱۹ دستگاه خودروی سبک و سنگین و ۲۱ مورد ادوات و تجهیزات موتوری و الکتریکی، نسبت به رفع آب‌گرفتگی معابر منطقه اقدام کردند.

وی افزود: در این بازه زمانی ۳۶ مورد آب‌گرفتگی در منطقه ۱۵ گزارش شد که تنها ۱۰ درصد آن عمیق و باعث مشکلاتی از جمله افزایش ترافیک شده بود که با اقدام به‌موقع نیروهای تخصصی مقابله با سیل رفع شد.

وی ادامه داد: از جمله آب‌گرفتگی‌های شدید سطح منطقه که موجب ایجاد خلل در رفت و آمد خودروها شده بود، زیرگذر ارغوانیه بود که با توجه به حجم بالای تردد وسائط نقلیه از سمت آرامستان باغ رضوان و به دلیل سرازیر شدن آب‌های سطحی به داخل زیرگذر موجب مشکلاتی شده بود که با حضور خودروی ستاد بحران منطقه ۱۵ عوامل پرتلاش آتش‌نشانی این مورد رفع شد.

رفع آب‌گرفتگی معابر با تلاش ۶۰ نفر از نیروهای خدمات شهری منطقه ۱۵ اصفهان + فیلم

نظری‌پور تصریح کرد: آب‌گرفتگی رمپ سردار سلیمانی، آب‌گرفتگی بلوار امام رضا (ع) مقابل میدان میوه و تره‌بار، همچنین زیرگذر گورت از موارد دیگری بود که با تلاش کارکنان ستاد مقابله با سیل در منطقه ۱۵ رفع شد.

نظری‌پور با اشاره به حفر حدود ۷۰ چاه جذب آب باران در شش ماه گذشته در منطقه ۱۵ تاکید کرد: اگر در نقطه‌ای از شهر نیاز به حفر این گونه چاه‌ها بود همشهریان می‌توانند طی تماس با سامانه تلفنی ۱۳۷ این موارد را تا حصول نتیجه اعلام کنند.

کد خبر 750326

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مهدی IR ۰۱:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۸
    3 0
    چرا دروغ نشر میدید کجا آسیب جانی نداشت دو نفر فوت کردند