از ظرفیت شهروندان استفاده می‌کنیم/ لزوم بهره‌مندی ازخرد معتمدان و موثران شهر

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان گفت: شهرداری این منطقه با بیش از ۲۵۰ هزار جمعیت یکی از پرجمعیت‌ترین مناطق پانزده‌گانه شهرداری این کلان‌شهر است، همچنین این منطقه از ظرفیت ساکنان خود استفاده می‌کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمد صیرفی‌نژاد امروز _یکشنبه نوزدهم فروردین_ در نخستین نشست هم‌اندیشی معتمدان و موثران محلات منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان اظهار کرد: سازمان‌ها و نهادهای مختلف در طول خدمت‌رسانی خود تغییرات زیادی دارند و شهرداری نیز از این ماجرا مستثنی نیست.

وی افزود: در حال حاضر شهرداری نهادی اجتماعی است که در زندگی شهروندان نقش‌آفرینی می‌کند، از این‌رو رضایت ذی‌نفعان و شهروندان را باید جلب و نیازهای آن‌ها را در ابعاد مختلف برطرف کند.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان تاکید کرد: شهرداری در یک مشارکت هم‌افزا و مدیریت شهر همگرا باید بستری برای شناسایی نیازها و ظرفیت‌های شهر ایجاد کند.

صیرفی‌نژاد گفت: شهرداری این منطقه با بیش از ۲۵۰ هزار جمعیت یکی از پرجمعیت‌ترین مناطق پانزده‌گانه شهرداری این کلان‌شهر است، همچنین این منطقه از ظرفیت ساکنان خود استفاده می‌کند.

وی ادامه داد: بیش از ۱۰۰ مسجد و حسنیه، ۲۰۰ عالم، ۱۰ خیریه مؤثر و ۲۰ ورزشگاه در این منطقه وجود دارد، همچنین هنرمندان، خانواده شهدا و ورزشکاران از دیگر ظرفیت‌های با ارزش این منطقه هستند.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: این جلسه موجب می‌شود ظرفیت و توانمندی‌های مختلف در اقشار گوناگون را شناسایی کنیم و در یک بستر هم‌افزا اقداماتی در راستای رشد و پیشرفت منطقه انجام دهیم.

صیرفی‌نژاد با بیان اینکه این مشارکت در حال حاضر در موضوعات فرهنگی انجام شده است، گفت: با این مشارکت شاهد آثار و پیامدهای خوبی بودیم.

وی افزود: شهرداری ظرفیت‌ها و توانمندی‌های بسیاری دارد و در کنار هم قرار دادن این ظرفیت‌ها موجب شد تا اتفاقات خوبی در سطح شهر رقم بخورد.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: از خرد و اندیشه معتمدان و موثران منطقه بی‌نیاز نیستیم و فرصتی را برای استفاده از این ظرفیت‌ها در نظر داریم.

صیرفی‌نژاد گفت: امیدواریم پس از شناسایی این ظرفیت‌ها بتوانیم مشارکت خوبی در راستای رشد و شکوفایی منطقه ایجاد کنیم.

کد خبر 742644

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.