پیشرفت چشمگیر ورزش پهلوانی و زورخانه‌ای به‌همت تلاشگران عرصه صنعت

رئیس هیئت ورزش پهلوانی و زورخانه‌ای استان اصفهان گفت: باتوجه به حمایت‌های فولاد مبارکه توانسته‌ایم ورزش پهلوانی و زورخانه‌ای را به پیشرفت خوبی برسانیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، نکوداشت آئین کهن زورخانه‌گردی در ماه‌مبارک رمضان شامگاه شنبه _هجدهم فروردین_ در مؤسسه فرهنگ ورزش و قرآن علی‌ابن‌ابی‌طالب (ع) و از ساعت ۲۰:۳۰ با حضور سردار باران‌چشمه رئیس فدراسیون ورزش پهلوانی و زورخانه‌ای، آیت‌الله سیدمرتضی مستجاب‌الدعواتی از پیشکسوتان مشهور ورزش پهلوانی و زورخانه‌ای، محمدیاسر طیب‌نیا مدیرعامل کارخانه فولاد مبارکه، جواد محمدی مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان اصفهان، حسین حسین‌زاده رئیس هیئت ورزش پهلوانی و زورخانه‌ای استان اصفهان، محمدرضا جان‌نثاری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اصفهان، محمدرضا ساکت مدیرعامل سابق باشگاه سپاهان و عضو هیئت‌مدیره فدراسیون فوتبال، محمد سلطان‌حسینی مدیرکل اسبق اداره ورزش و جوانان استان اصفهان، رسول کربکندی دروازه‌بان اسبق تیم‌ملی فوتبال و باشگاه‌های سپاهان و ذوب‌آهن به‌همراه جمعی از اهالی ورزش استان اصفهان برگزار شد.

حسین حسین‌زاده در حاشیه این برنامه در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: بزرگان ورزش پهلوانی در معیت بزرگان فرهنگ و صنعت دور یکدیگر جمع شدند تا بتوانیم ورزش پهلوانی و زورخانه‌ای را برنامه‌ریزی‌های خاص به سطح کیفی‌تر و مطلوب‌تری قرار دهیم. در گذشته تلاش‌ها و زحمات زیادی صورت گرفته اما به‌دنبال بالاتر بردن این ورزش در کشور و جهان هستیم.

وی افزود: در ورزش پهلوانی قدردانی و سپاسگزاری از خداوند و انسان‌های تلاشگر مدنظر است و از مدیرعامل و آحاد کارکنان فولاد مبارکه که شبانه‌روز در حال تلاش برای پیشرفت و توسعه صنعت کشورمان و ارزآوری هستند، تشکر می‌کنیم. به‌دنبال این هستیم فولاد مبارکه که در حوزه مسئولیت اجتماعی به ورزش قهرمانی نگاه ویژه‌ای دارد، نیم‌نگاهی نیز به ورزش پهلوانی داشته باشد و در حال برنامه‌ریزی هستیم در نیم‌سال اول ۱۴۰۳ میزبانی مسابقات جهانی ورزش زورخانه‌ای را با حضور ۱۵ کشور برگزار کنیم.

رئیس هیئت ورزش پهلوانی و زورخانه‌ای خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی‌های ابتدایی برای برگزاری مسابقات جهانی ورزش زورخانه‌ای صورت گرفته و با کمک کارخانه فولاد مبارکه در تلاش هستیم این اتفاق را رقم بزنیم. تیمی که در محضر مقام معظم رهبری اجرا داشتند اعضای سپاهان بودند و با توجه به پیشرفت‌هایی که رخ داده همه‌چیز عالی جلو می‌رود و همین موضوع، خلاق بودن اصفهان را نشان می‌دهد.

کد خبر 742477

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.