تمهیدات ترافیکی مراسم تشییع شهید سردار زاهدی در خیابان امام سجاد (ع)

سرپرست منطقه ۶ شهرداری اصفهان گفت: با توجه به مراسم تشییع شهید سردار محمدرضا زاهدی توقف و تردد وسایل نقلیه در خیابان امام سجاد (ع) حد فاصل چهارراه آبشار تا گلستان شهدا روز هجدهم فروردین سال جاری از ساعت ۶ صبح تا پایان مراسم ممنوع است.

محمدعلی مظاهری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا ضمن محکومیت حمله تروریستی رژیم جعلی صهیونیستی به ساختمان کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق و شهادت دو نفر از سرداران سپاه قدس و پنج نفر از همراهان آن‌ها اظهار کرد: رژیم جعلی صهیونیستی که با جنایت‌هایش در این چند ماه، هر روز روسیاه‌تر شده و در مقابل جبهه مقاومت شکست خورده است و به نابودی نزدیک و نزدیک‌تر می‌شود؛ درصدد است شکست خود را توجیه کند.

وی افزود: در این حادثه تروریستی سردار محمدرضا زاهدی یکی از فرماندهان مقتدر، دلاور و بادرایت لشکر ۱۴ امام حسین (ع) و هم‌نسل شهیدان حسین خرازی و مصطفی ردانی‌پور، به شهادت رسید.

سرپرست منطقه ۶ شهرداری اصفهان تصریح کرد: با توجه به مراسم تشییع شهید سردار زاهدی توقف و تردد وسایل نقلیه در خیابان امام سجاد (ع) حد فاصل چهارراه آبشار تا گلستان شهدا روز هجدهم فروردین سال جاری از ساعت ۶:۰۰ تا پایان مراسم ممنوع است.

کد خبر 741646

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.