اطفای حریق یک اصله درخت کاج مشهد در باغ گل‌های اصفهان/ علت در حال بررسی است + فیلم

سرپرست سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان از حریق یک اصله درخت کاج مشهد در این مجموعه خبر داد و گفت: حریق این درخت حدود ۱۵ تا ۲۰ ساله با تلاش باغبانان حاضر در باغ گل‌ها اطفا شد.

امیر رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: مقارن با ساعت ۱۷:۰۰ امروز _چهارشنبه پانزدهم فروردین_ یک اصله درخت کاج مشهد در باغ گل‌های اصفهان با سن تقریبی ۱۵ تا ۲۰ سال دچار حریق شد که بلافاصله با شماره ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی اصفهان تماس برقرار و حریق اعلام شد.

وی افزود: با وقوع این حریق تمام باغبانان زحمتکش فعال در باغ گل‌ها با استفاده از کپسول‌های خاموش‌کننده نسبت به اطفای حریق اقدام کردند و تا قبل از رسیدن آتش‌نشانان موفق به اطفای آن شدند.

سرپرست سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان تصریح کرد: پس از اطفای حریق، اقدامات اولیه برای بهبود وضعیت درخت و خنک کردن آن توسط دستگاه‌های مخصوص آب‌پاش به تنه و شاخه‌های آن صورت پذیرفت.

رضایی ادامه داد: تصاویر پخش شده در فضای مجازی مبنی بر استفاده از دستگاه سمپاش مربوط به پس از اطفای حریق درخت و به منظور خنک کردن تنه آن بوده است.

وی خاطرنشان کرد: بررسی‌های اولیه برای یافتن علت حریق توسط تیم فنی سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان در حال انجام است.

کد خبر 741472

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.