منطقه ۴ اصفهان آماده استقبال از بهار/جانمایی ۱۴۷ فلاورباکس و ۳ مرکز صرف غذای مسافران نوروز

مسئول ستاد دائمی خدمات سفر منطقه ۴ شهرداری اصفهان گفت: این منطقه در حال آماده‌سازی برای استقبال از مسافران و گردشگران نوروزی سال آینده بوده و در این راستا اقداماتی در حوزه‌های امور شهری، فضای سبز، زیباسازی و تعمیرات انجام داده است.

محسن زمانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به آماده‌سازی منطقه ۴ در آستانه نوروز سال آینده اظهار کرد: المان‌های ترافیکی جدول و نرده‌های سطح منطقه به‌طول ۱۰۰ هزار مترمربع رنگ‌آمیزی شده است.

وی افزود: در حوزه خدمات شهری اقدامات دیگری از جمله جمع‌آوری نخاله‌ها و ضایعات به‌جا مانده در سطح منطقه، پاکسازی زمین‌های بایر و بلاتکلیف و آموزش چهره به چهره در منازل با شهروندان برای تفکیک زباله‌ها به مناسبت سال جدید و ماه مبارک رمضان انجام شده است.

منطقه ۴ اصفهان آماده استقبال از مسافران نوروزی/جانمایی ۱۴۷ فلاورباکس در منطقه

مسئول ستاد دائمی خدمات سفر منطقه ۴ شهرداری اصفهان تاکید کرد: در حوزه فضای سبز اقداماتی از جمله توزیع ۲۲ هزار گل شب‌بو در سطح منطقه، تزئین و گل‌کاری منطقه به مساحت ۸۰۰۰ متر مربع، جانمایی ۱۴۷ فلاورباکس و کاشت گل فصل به مساحت ۱۸ هزار متر مربع انجام شده است.

زمانی با اشاره به زیباسازی این منطقه در آستانه نوروز و ماه رمضان گفت: در حوزه زیباسازی اقداماتی از جمله رنگ‌آمیزی دیوارنگاره‌ها در سطح منطقه، اجرای طرح هفت سین در ساختمان شهرداری منطقه ۴ و شورای اسلامی شهر و نصب و مرمت المان‌های ماه رمضان و نوروزی در میدان احمد آباد، چهارراه علامه امینی، پل بزرگمهر، مشتاق اول، چهارراه نورباران و باغ غدیر انجام شده است.

وی ادامه داد: در حوزه تعمیرات و نگهداری اقداماتی از جمله رنگ‌آمیزی آب‌نماهای سطح منطقه و رنگ‌آمیزی المان‌های حرکت درمانی، سایت‌های بازی، نیمکت‌ها و مبلمان شهری انجام شده است.

منطقه ۴ اصفهان آماده استقبال از مسافران نوروزی/جانمایی ۱۴۷ فلاورباکس در منطقه

مسئول ستاد دائمی خدمات سفر منطقه ۴ شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: سه مرکز صرف غذا ویژه مسافران نوروزی در مجاورت مسجد مهرآباد، تپه اشرف و باغ غدیر ایجاد شده است.

کد خبر 737026

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.