صدور ۲۱۵ پروانه ساختمانی در منطقه ۹ اصفهان طی ۶ ماه

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۲۱۵ پروانه ساختمانی در این منطقه صادر شده که شامل پروانه احداث بنا، پروانه تخریب و بازسازی، اصلاح پروانه ساختمان، توسعه بنا و تعویض پروانه است.

سیدسلمان قاضی‌عسگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: منطقه ۹ شهرداری اصفهان با ارتقای سامانه شهرسازی سرا ۸ به سرا ۱۰ (اصنو) و ساماندهی ارتفاعات برای شهروندان، صدور پروانه ساختمانی را شفاف و به‌صورت الکترونیکی انجام می‌دهد.

وی افزود: شهروندان در سیستم سرا ۱۰، اطلاعات مالکیتی و پلاک خود را ثبت و نسبت به نوبت بازدید پلاک، بدون مراجعه به شهرداری اقدام می‌کنند، در ادامه مأمور بازدید نسبت به بازدید پلاک و درج اطلاعات شامل درج مساحت پلاک، گذربندی، مساحت پلاک شمالی، سند مالکیت و رعایت حقوق مجاوران را ثبت و مشخص می‌کند که پلاک مورد نظر تا چه حد قابلیت ارتفاع دارد.

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۲۱۵ پروانه در این منطقه صادر شده که شامل پروانه احداث بنا، پروانه تخریب و بازسازی، اصلاح پروانه ساختمان، توسعه بنا و تعویض پروانه است.

قاضی‌عسگر تأکید کرد: شهرسازی الکترونیک در این منطقه در راستای شفافیت که به نوعی از مصوبات شورای اسلامی شهر و دستور شهردار اصفهان بوده است، در حوزه معاونت شهرسازی پیگیری می‌شود.

کد خبر 737016

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.