۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۹
خرید تردمیل باشگاهی

تردمیل در انواع مدل های خانگی و باشگاهی تولید می شود و با توجه به کیفیت ساخت، ابعاد و ویژگی هایی که دارد، بازه قیمتی آن متفاوت است. در این مطلب می خواهیم شما را برای خرید تردمیل راهنمایی کنیم و یک فروشگاه معتبر و بزرگ هم برای خرید این دستگاه به شما معرفی خواهیم کرد. لطفا همراه ما باشید.

تردمیل از دستگاه های ورزشی برای درجا راه رفتن، دویدن آهسته و سریع دویدن است که در خانه ها و باشگاه های ورزشی می توان از آن استفاده کرد. این دستگاه ورزشی یا به صورت موتور دار است و تسمه پهنی دارد که با وصل کردن دستگاه به برق، تسمه شروع به چرخش می کند و باعث به حرکت درآوردن صفحه تردمیل می شود یا اینکه به صورت مکانیکی و بدون موتور طراحی می شود. تردمیل در انواع مدل های خانگی و باشگاهی تولید می شود و با توجه به کیفیت ساخت، ابعاد و ویژگی هایی که دارد، بازه قیمتی آن متفاوت است. در این مطلب می خواهیم شما را برای خرید تردمیل راهنمایی کنیم و یک فروشگاه معتبر و بزرگ هم برای خرید این دستگاه به شما معرفی خواهیم کرد. لطفا همراه ما باشید.

معرفی انواع تردمیل

امروزه اکثر خانم ها و آقایان به تناسب اندام خود اهمیت می دهند و علاوه بر تناسب اندام، ورزش باعث پیشگیری از بسیاری از مشکلات جسمی و روحی می شود. برای ورزش در خانه می توان از دستگاه های مختلفی مثل تردمیل استفاده کرد همچنین افرادی که فرصت باشگاه رفتن را دارند، ترجیح می دهند که در باشگاه ورزش کنند. تردمیل یکی از دستگاه های ورزشی اصلی در هر سالن بدنسازی است و مدل های کوچک تر آن نیز مناسب استفاده در منازل می باشد. این دستگاه در انواع زیر تولید می شود:

تردمیل مکانیکی

تردمیل مکانیکی مدلی است که نیروی خود را از تلاش ورزشکار دریافت می کند یعنی باید پاها بر روی ریل تردمیل فشار داده شوند تا شروع به حرکت کند. تردمیل مکانیکی مناسب تمرینات سبک است اما به نسبت تردمیل های موتوری، امکانات محدودتری دارد. شما برای خرید تردمیل با قیمت ارزان، بدون هزینه های نگهداری و عدم نیاز به برق، می توانید تردمیل مکانیکی را انتخاب کنید.

تردمیل موتوری

تردمیل موتوری یا تردمیل برقی، وابسته به موتور است و با وصل شدن دستگاه به برق، تسمه شروع به چرخش می کند. تردمیل برقی دارای برنامه های تمرینی متعددی است و می توان شیب و سرعت آن را تنظیم کرد. این دستگاه با امکاناتی که دارد، مناسب استفاده ورزشکاران مبتدی تا پیشرفته است و در سالن های بدنسازی هم از این مدل تردمیل استفاده می شود.

تردمیل موتوری علاوه بر اینکه قابلیت تنظیم شیب و سرعت دارد، می توان با وصل کردن گوشی به تردمیل، موسیقی هم گوش داد البته این قابلیت فقط در بعضی از مدل های تردمیل وجود دارد. نمایش ضربان قلب، میزان کالری سوزانده شده، مسافت طی شده، دقایق پیاده روی یا دویدن و ... نیز از دیگر قابلیت های تردمیل موتوری می باشند.

از معایب تردمیل موتوری هم می توانیم به مصرف برق آن اشاره کنیم و دارای هزینه های نگهداری می باشد همچنین این دستگاه نیازمند سرویس های دوره ای است مخصوصا اگر برای باشگاه تهیه شود، لازم است حداقل هر دو ماه یکبار، سرویس شود تا عملکرد سالمی داشته باشد.

خرید تردمیل باشگاهی

نکات خرید تردمیل

در ادامه، توجه شما را به مهم ترین نکات خرید تردمیل جلب می کنیم :

اندازه تسمه تردمیل

از نکات مهم خرید تردمیل، توجه به اندازه تسمه آن است. قسمتی از تردمیل که بر روی آن راه می روید، تسمه این دستگاه است و در اندازه های مختلفی تولید می شود. تسمه تردمیل باید دارای حداقل عرض 45 سانتی و طول 120 سانتی متری باشد تا استفاده کاربرپسندی داشته باشد.

سرعت تردمیل

دستگاه تردمیل از نظر حداقل و حداکثر سرعت، مدل های متنوعی در بازار دارد و شما متناسب با بودجه و نیاز خود، می توانید سرعت آن را مشخص کنید. بهتر است تردمیل انتخابی شما دارای حداکثر سرعت 12 کیلومتر بر ساعت باشد تا برای دویدن حرفه ای هم بتوان از آن استفاده کرد.

استحکام تردمیل

تردمیل مخصوصا اگر قرار است در باشگاه استفاده شود، باید استحکام بالایی داشته باشد و در اثر استفاده مکرر و همه روزه، به سادگی آسیب نبیند. بنابراین بهتر است تردمیلی را انتخاب کنید که متریال مقاوم تری دارد.

خرید تردمیل باشگاهی

حداکثر وزن قابل تحمل

تردمیل های موجود در بازار از نظر حداکثر وزن قابل تحمل، توان های مختلفی دارند و هر چقدر که توان تحمل وزن تردمیل بالاتر باشد، ابعاد بزرگ تری خواهد داشت. می توانید تردمیل با محدوده تحمل وزن حدود 100 کیلوگرمی را تهیه کنید تا مناسب استفاده اکثر افراد در باشگاه باشد.

امکانات جانبی

امکانات جانبی در تردمیل شامل قابلیت خنک کنندگی بدن، ورودی USB، سیستم پخش ویدیو، جاپایی، تخته شنا، ویبراتور و ماساژور و ... هستند.

قابلیت تاشو تردمیل

تردمیل تاشو مناسب خریدارانی است که فضای محدودی در اختیار دارند زیرا می توان این مدل تردمیل را تا کرد و در زمان هایی که نیاز است، از آن استفاده نمود. تردمیل تاشو، در مدل های مکانیکی و موتوری طراحی می شود و اگر در آپارتمان زندگی می کنید و یا فضای باشگاه شما کوچک است، می توانید متناسب با بودجه خود، تردمیل تاشو مکانیکی یا موتوری تهیه کنید.

تردمیل چند کاره

تردمیل چند کاره، امکان انجام چند فعالیت را ایجاد کرده است یعنی می توان علاوه بر راه رفتن و دویدن بر روی تردمیل، با آن دراز و نشست یا فعالیت های بدنی دیگری انجام داد همچنین بعضی از مدل های تردمیل چند کاره، دارای ماساژور هم هستند تا برای ریلکس کردن و چربی سوزی هم کارایی داشته باشند.

تردمیل شیب دار

تردمیل با قابلیت کاهش و افزایش شیب، امکان اجرای برنامه های تمرینی مختلف را فراهم می کند می توان با افزایش شیب تردمیل، دویدن و راه رفتن را بر روی محیط کوه و تپه شبیه سازی کرد و یا برای راه رفتن روان تر، شیب تردمیل را در حداقل قرار داد. تردمیل شیب دار، مجهز به مکانیزم داخلی است که بتوان شیب سطح دویدن را تنظیم کرد و بر خلاف تردمیل های دیگر فقط سطح صاف ندارند. با افزایش شیب تردمیل، عضلات بیشتری از پا مثل ساق پا و عضلات همسترینگ و باسن درگیر می شوند اما برای افرادی که زانو درد دارند، دویدن طولانی مدت بر روی سطح شیب دار، توصیه نمی شود.

تفاوت تردمیل باشگاهی و خانگی

تردمیل در مدل های باشگاهی و خانگی تولید می شود و این دو دستگاه از نظر تحمل وزن، ابعاد، نوع موتور و ... تفاوت هایی دارند. اگر تصمیم به خرید تردمیل برای خانه یا باشگاه خود دارید، بهتر است با تفاوت های آنها آشنا شوید که در این بخش توضیح داده ایم :

  • طراحی تردمیل خانگی به صورت کوچک، جمع و جور تر و سبک وزن تر می باشد تا فضای کمتری را اشغال کند.
  • قیمت تردمیل خانگی به نسبت قیمت تردمیل باشگاهی، مناسب تر است.
  • حداکثر سرعت تردمیل باشگاهی بیشتر از حداکثر سرعت تردمیل خانگی است.
  • آستانه تحمل وزن تردمیل باشگاهی، بالاتر از تردمیل خانگی است.
  • تردمیل باشگاهی از متریال مقاوم تری ساخته می شود تا در اثر استفاده همه روزه و مکرر در باشگاه، آسیب نبیند.

خرید تردمیل از طاها لند

فروشگاه معتبر طاها لند با تنوع بالایی از تردمیل های باشگاهی و خانگی، در خدمت شماست. می توانید مشخصات و قیمت تردمیل در مدل های مختلف را از طریق وبسایت tahaland.com بررسی کنید و پس از دریافت راهنمایی های لازم از کارشناسان بخش فروش، در نهایت یک مدل تردمیل را با قیمت مناسب، خدمات پس از فروش و همراه با گارانتی، تهیه کنید. فروشگاه طاها لند، عرضه کننده انواع دستگاه های ورزشی و بدنسازی است و با ارائه پکیج کاملی از دستگاه ها، در خدمت شما مشتریان عزیز می باشد.

کد خبر 733099

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.