اصفهان نیازمند تعامل بیشتر میان مسئولان و نمایندگان است

نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه در شهر و استان نیازمند تعامل میان مسئولان در رده‌های مختلف هستیم، گفت: مدیریت شهری، استانداری، مدیران و نمایندگان هم‌اکنون وظیفه‌ای چند برابر دارند و امیدواریم سطح تعامل و هم‌افزایی آن‌ها برای رفع مشکلات شهر بیشتر شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سیدامیر سامع امروز _یکشنبه سیزدهم اسفند_ در نطق میان دستور صدوبیست‌وچهارمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با تسلیت رحلت آیت‌الله امامی کاشانی اظهار کرد: وی از افراد مخلص انقلاب و همیشه در صحنه بود.

وی با تقدیر از مردم بابت حماسه‌آفرینی در انتخابات افزود: از مردمی که به‌رغم تمام مشکلات در انتخابات شرکت کردند تشکر می‌کنم، باید گفت بخش مهمی از این مشکلات با هم‌افزایی و تعامل و پای کار بودن مسئولان حل می‌شود.

نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: در اصفهان و چهار شهرستان شرق، صحنه انتخابات پرشور بود، بنابراین هم از افرادی که خود را به معرض انتخاب گذاشتند و هم از کسانی که فضای انتخابات را از نظر امنیتی فراهم کردند، تشکر می‌کنم.

وی با بیان اینکه کاندیداها از خود ظرفیت نشان دادند، گفت: با وجود نزدیک بودن آرا، مشکلی در برگزاری انتخابات صورت نگرفت که جای قدردانی از همه برگزارکنندگان و کاندیداها دارد.

سامع با بیان اینکه در شهر و استان نیازمند تعامل میان مسئولان در رده‌های مختلف هستیم، گفت: مدیریت شهری، استانداری، مدیران و نمایندگان اکنون وظیفه‌ای چند برابر دارند و امیدواریم سطح تعامل و هم‌افزایی آن‌ها برای حل مشکلات شهر بیشتر شود.

وی ادامه داد: مردم بر این موارد اعتراض دارند و وظیفه مسئولان است که گوش شنوا داشته باشند تا با قوت مشکلات رفع شود.

نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه آنچه نمایندگان به عنوان پیشنهاد از ما می‌توانند دریافت کنند تشخیص مسائل اولویت‌دار شهر و استان است، گفت: نمایندگان وعده‌هایی که عملی نمی‌شود، ندهند، زیرا موجب بی‌اعتمادی می‌شود. همچنین کارهای مثبت گذشته را بشناسند تا در جهت ادامه آن حرکت کنند.

کد خبر 732897

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.