افزایش پارکینگ‌های شهر اصفهان در نوروز

مسئول کمیته حمل‌ونقل و ترافیک ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان گفت: با توجه به حضور مسافران نوروزی تمهیدات لازم برای مباحث ترافیکی و افزایش پارکینگ‌های عمومی در سطح شهر انجام شده است و پارکینگ‌های بیت‌الحسین (ع)، سنبلستان و توحید نوروز ۱۴۰۳ به ظرفیت پارکینگ‌های شهر افزوده می‌شود.

حمید آقایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اینکه در کمیته حمل‌ونقل ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان دو برنامه‌ریزی انجام شده است، اظهار کرد: بخشی از اقدامات از جمله خط‌کشی خیابان‌های سطح شهر که در برنامه مناطق پانزده‌گانه قرار دارد، در آستانه نوروز انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه نصب تابلوهای علائم و ایمنی بزرگراه‌ها برنامه دیگر کمیته حمل‌ونقل است که تلاش می‌شود تا پایان اسفند سال جاری به پایان برسد، افزود: با توجه به حضور مسافران نوروزی تمهیدات لازم برای مباحث ترافیکی و افزایش پارکینگ‌های عمومی در سطح شهر انجام شده است، همچنین پارکینگ‌های بیت‌الحسین (ع) و سنبلستان در اطراف میدان امام (ره) و پارکینگ خیابان توحید در نوروز ۱۴۰۳ به ظرفیت پارکینگ‌های شهر افزوده می‌شود.

مسئول کمیته حمل‌ونقل و ترافیک ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان با بیان اینکه زمان‌بندی تقاطع‌ها و اطلاع‌رسانی در اپلیکیشن «نشان» انجام می‌شود، ادامه داد: اطلاعات پارکینگ‌ها در اپلیکیشن «اصفهان من» بارگذاری شده است که مسافران می‌توانند ظرفیت خالی آن‌ها را مشاهده و با اطمینان خاطر از آن‌ها استفاده کنند.

آقایی تاکید کرد: تلاش می‌کنیم حداکثر پیش‌بینی‌های انجام شده در کمیته حمل‌ونقل و ترافیک ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان را به سرانجام برسانیم.

کد خبر 732622

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.