روشنایی مادی خرم با ۴۵۰ میلیون تومان اعتبار

رئیس اداره خدمات شهری منطقه ۴ شهرداری اصفهان گفت: احداث روشنایی مادی خرم در راستای رسیدگی به مطالبات اهالی این محله با هزینه‌ای بالغ بر ۴۵۰ میلیون تومان با ۲۹ پایه سه متری چراغ ال‌ای‌دی طرح جدید انجام شد.

مرتضی رادمهر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: پروژه‌های واحد نت در سال جاری شامل مواردی از جمله نصب ۳۳ پایه چراغ در راستای روشنایی پارک جانبازان با هزینه‌ای بالغ بر ۵۰۰ میلیون تومان و روشنایی ضلع شمالی و جنوب غربی باغ غدیر با ۳۳ پایه کوتاه ال‌ای‌دی و ۱۶ پایه پنج متری با هزینه‌ای بالغ بر ۶۵۰ میلیون تومان می‌شود.

وی با بیان اینکه احداث روشنایی مادی خرم در راستای رسیدگی به مطالبات اهالی این محله انجام شد، افزود: این اقدام با هزینه‌ای بالغ بر ۴۵۰ میلیون تومان با ۲۹ پایه سه متری چراغ ال‌ای‌دی طرح جدید به پایان رسید.

رئیس اداره خدمات شهری منطقه ۴ شهرداری اصفهان تاکید کرد: نگهداری و تعمیرات سالانه تأسیسات سطح منطقه با اقداماتی از جمله افزایش روشنایی، نورپردازی‌های محلی، حرکت درمانی، چاه‌های آبیاری و آب‌نما صورت می‌گیرد که با نگهداری سرویس بهداشتی‌های سطح منطقه همراه است و سالانه با اعتباری حدود ۱۰ میلیارد تومان به پیمانکار واگذار می‌شود.

کد خبر 732228

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.