جنب و جوش بالای انتخاباتی در منطقه ۱۵ اصفهان

مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان گفت: تمام ملزومات برای برگزاری انتخابات در این منطقه پیش‌بینی شده است و شور انتخاباتی را شاهد هستیم.

هوشنگ نظری‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: با توجه به برگزاری انتخابات و اهمیت موضوع، فضاسازی ویژه در این منطقه انجام شده و جلسات متعددی پیرامون حضور گسترده مردم در انتخابات در سطح منطقه برگزار شده است که این جلسات در قالب پرسش و پاسخ و تریبون آزاد با حضور کارشناسان مربوطه به صورت مستمر در منطقه ۱۵ در ایام منتهی به انتخابات انجام شده است.

وی افزود: حضور در بین شهروندان به همراه کادر مدیریت شهری در شهرداری و شورای اسلامی شهر و برپایی میز خدمت و ارائه خدمات به آنان از دهه فجر تاکنون و بیان پیشرفت‌ها در حوزه مدیریت شهری، همچنین دعوت مردم به انتخابات از دیگر اقدامات در راستای بالا بردن شور انتخاباتی در منطقه ۱۵ بوده است.

مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان ادامه داد: در این منطقه ۵۴ شعبه اخذ رأی پیش‌بینی شده که از این تعداد ۴۹ شعبه به‌صورت ثابت و ۵ شعبه به صورت سیار، روز جمعه، یازدهم اسفند در خدمت شهروندان خواهد بود.

نظری‌پور تصریح کرد: طبق اعلام وزارت کشور در این دوره از انتخابات شهروندان با در دست داشتن یکی از پنج مدرک معتبر که دارای تاریخ اعتبار باشد، شامل کارت ملی، شناسنامه، گواهینامه رانندگی، کارت پایان خدمت و گذرنامه می‌توانند به شعبات اخذ رأی مراجعه کنند.

وی ضمن دعوت از مردم برای مشارکت حداکثری در انتخابات پیش‌رو گفت: دشمن تمام حربه‌ها را برای مشارکت‌نکردن به کار بسته است که مردم ما با حضور پرشور بر سر صندوق‌های رأی به بدخواهان پاسخ محکمی خواهند داد و از همه گروه‌های مختلف دعوت می‌کنیم که روز یازدهم اسفند با حضور گسترده و پررنگ خود در پای صندوق‌های رأی مثل همیشه از آرمان‌های انقلاب دفاع کنند.

کد خبر 731826

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.