خدمت‌رسانی ۱۰۰ دستگاه ماشین‌آلات خدمات موتوری در بارش‌های اخیر شهر اصفهان

مدیرعامل سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان با اشاره به فعالیت ۱۰۰ دستگاه خودروی مکانیزه این سازمان در زمینه جلوگیری از آب‌گرفتگی و یخ‌زدگی معابر طی بارش‌های اخیر گفت: فعالیت ۴۵ دستگاه کمپرسی برای حمل و پخش شن و نمک به‌صورت دستی و هفت دستگاه لودر برای بارگیری شن و نمک، از جمله این موارد است.

حسن نظام‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به خدمت‌رسانی شهرداری اصفهان در زمینه جلوگیری از آب‌گرفتگی و یخ‌زدگی معابر پس از بارش‌های اخیر اظهار کرد: با توجه به نیاز به استفاده از تجهیزاتی، سازمان خدمات موتوری نقش مهمی در این راستا داشته است.

وی با اشاره به فعالیت‌های سازمان خدمات موتوری در زمینه جلوگیری از آب‌گرفتگی و یخ‌زدگی معابر افزود: طی ۲۴ ساعت اخیر ۲۰ دستگاه تانکر برای رفع آبگرفتگی‌ها در حال خدمت‌رسانی بوده است.

مدیرعامل سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان با اشاره به فعالیت ۴۵ دستگاه کمپرسی برای حمل و پخش شن و نمک به صورت دستی، خاطرنشان کرد: همچنین هفت دستگاه لودر برای بارگیری شن و نمک، چهار دستگاه جرثقیل به‌صورت آماده‌باش برای امدادرسانی به حوادث احتمالی و دو دستگاه گریدر برای برف‌روبی معابر نیز تأمین و استفاده شد.

نظام‌زاده با اشاره به فعالیت ۱۰۷ نیروی انسانی طی ۲۴ ساعت اخیر در حوزه این سازمان تاکید کرد: هفت دستگاه بیل بکهو لودر برای بارگیری شن و نمک و رفع آب‌گرفتگی، سه دستگاه خودروی نمک‌پاش مکانیزه و دو دستگاه نیسان مکنده توسط سازمان خدمات موتوری تأمین و مورد استفاده قرار گرفته است که این فعالیت‌ها جدا از تمهیدات مناطق پانزده‎‌گانه شهرداری اصفهان است.

کد خبر 731078

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.