شرکت آبفا مشکل پس‌زدگی فاضلاب زیرگذر چمران را حل کند/ رفع ۴۰ مورد آبگرفتگی معابر + فیلم

رئیس اداره محیط زیست و خدمات شهری منطقه ۷ شهرداری اصفهان گفت: در دو شیفت فعالیت اکیپ‌های دفع آب‌های سطحی از اواخر روز گذشته تاکنون ۴۰ مورد آبگرفتگی در سطح معابر این منطقه رفع شده است.

جمشید صادقی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا ضمن تبریک فرارسیدن نیمه شعبان و خداقوت به کارکنان حوزه خدمات شهری در ستاد و مناطق پانزده‌گانه شهرداری اصفهان اظهار کرد: حسب اعلام هشدار سطح نارنجی هواشناسی و دستور معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار اصفهان برای آماده‌باش اکیپ‌های ستاد مدیریت بحران و سیلاب مناطق، بلافاصله جلسه مدیریت بحران و سیلاب منطقه هفت ظهر روز گذشته _شنبه پنجم اسفند_ با حضور واحدهای مربوطه برگزار شد و ضمن برنامه‌ریزی برای تأمین ماشین‌آلات، تجهیزات و نیروی انسانی مورد نیاز، هماهنگی لازم برای شیفت‌بندی اکیپ‌های دفع آب‌های سطحی، نمک و شن‌پاش انجام شد.

وی افزود: در این راستا شش اکیپ سه نفره مجهز به ماشین‌آلات و تجهیزات شامل الکتروپمپ‌ها و مکنده‌های فشار ضعیف و قوی و تعداد ۱۵ نفر کارگر برای جارو و هدایت محل‌های آب‌گرفته و باز کردن مجراهای مرتبط به چاه‌های دفع آب‌های سطحی در شیفت‌های مشخص شیفت‌بندی شدند.

آبفا مشکل پس‌زدگی فاضلاب زیرگذر چمران را برطرف کند/ رفع ۴۰ آبگرفتگی معابر + فیلم

رئیس اداره محیط زیست و خدمات شهری منطقه ۷ شهرداری اصفهان ادامه داد: در شیفت اول ۱۳ مورد و در شیفت دوم ۲۷ مورد آبگرفتگی برطرف شد و در مجموع در دو شیفت فعالیت اکیپ‌های دفع آب‌های سطحی از اواخر روز گذشته تاکنون ۴۰ مورد آبگرفتگی در سطح معابر این منطقه رفع شده است.

در حال حاضر مشکل اصلی این منطقه پس‌زدگی فاضلاب زیرگذر چمران در مواقع بارندگی است

صادقی تصریح کرد: دو اکیپ مجهز به خودروهای حمل شن و نمک در شیفت شب برای جلوگیری از یخ‌زدگی معابر مشغول فعالیت خواهند بود، البته در صورت ادامه شرایط بارش نیاز به افزایش اکیپ‌های دفع آب‌های سطحی داریم، از این دو اکیپ رزرو پیش‌بینی شده است تا در صورت نیاز در سطح منطقه حاضر شوند و نسبت به ادامه رفع مشکل آبگرفتگی معابر اقدام کنند.

وی گفت: در هماهنگی با واحد عمران منطقه ۷ شهرداری، به‌صورت خاص محل‌های آب‌گرفته که به‌صورت مستمر این مشکل را داشته و نیاز به فعالیت عمرانی خاص دارد را احصا می‌کنیم تا اقدامات لازم عمرانی انجام شود و در بارندگی‌های بعدی شاهد آبگرفتگی در آن نباشیم.

آبفا مشکل پس‌زدگی فاضلاب زیرگذر چمران را برطرف کند/ رفع ۴۰ آبگرفتگی معابر + فیلم

رئیس اداره محیط زیست و خدمات شهری منطقه ۷ شهرداری اصفهان اظهار داشت: در حال حاضر مشکل اصلی این منطقه پس‌زدگی فاضلاب زیرگذر چمران در مواقع بارندگی است، البته این مشکل کاملاً تحت کنترل منطقه است و تیم‌های عملیاتی مشکل را سریع برطرف می‌کنند، اما مکاتبات لازم را با مدیریت اداره آب و فاضلاب منطقه انجام دادیم و به مدیر کل بحران استانداری اصفهان نیز انعکاس دادیم که امیدواریم با همدلی سازمان‌های مختلف این مشکل نیز در اسرع زمان برطرف شود.

کد خبر 730823

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.