پیروزی گیتی‌پسند در جو پرشور «پیروزی»

تیم فوتسال گیتی‌پسند در روزی که جشن قهرمانی در لیگ را برپا کرد شهرداری ساوه را پنج بر صفر شکست داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان در بیست‌وپنجمین هفته از رقابت‌های لیگ برتر فوتسال مردان باشگاه‌های کشور در بیست‌وپنجمین دوره این مسابقات از ساعت ۱۶:۰۰ امروز _جمعه چهارم اسفند_ میزبان تیم فوتسال شهرداری ساوه بود.

هفته بیست‌وپنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور

دیدار تیم‌های گیتی‌پسند اصفهان و شهرداری ساوه

سالن: پیروزی

کوبل‌داوری: ایمان غلامی (داور اول)، حمیدرضا طیب‌طاهری (داور دوم)، مجید فراهانی (داور سوم) و مرتضی شعبانی (داور وقت‌نگهدار)

گل‌ها: محمدحسین درخشانی (دقایق ۱۰- و ۳۹- گیتی‌پسند)، علیرضا عسگری (دقیقه ۳۱- گیتی‌پسند)، مهدی کریمی (دقیقه ۳۵- گیتی‌پسند)، مهدی مهدی‌خانی (دقیقه ۳۶- گیتی‌پسند)

لیست تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان:

باقر محمدی (۳)، محمدرضا سنگ‌سفیدی (۶)، محمدحسین درخشانی (۵)، بهمن جعفری (۹)، سیدبهداد شیخ‌احمدی (۹۹)، علیرضا رفیعی‌پور (۱۷)، مسعود یوسف (۱۳)، کیانوش شیرپور (۱۰)، امیرحسین داودی (۱۸)، مهدی مهدی‌خانی (۸)، مهدی عبداللهی (۲۹) و ابوالفضل حسن‌خانی (۲)

لیست تیم فوتسال شهرداری ساوه:

علیرضا صدیق (۲)، محمدحسین امامی (۴)، امیرحسین غلامی (۵)، عرفان حسین‌زاده (۸)، کامبیز گمرکی (۲۰)، سجاد یوسف‌خواه (۱۱)، محمد نصیری (۱۷)، امیرحسام عرفانی‌نسب (۱۹)، حمیدرضا مرادیان (۲۳)، مهدی جامع (۲۷)، محمدحسن فهیمی (۷۸) و امیرحسین ابطهی (۹۹)

شرح گل‌ها:

۱ - ۰ (محمدحسین درخشانی): محمدحسین درخشانی پاس کوتاه مهدی مهدی‌خانی را با یک شلیک دیدنی به زیر طاق سمت چپ دروازه شهرداری ساوه چسباند تا هم گیتیزن‌ها از میهمان خود پیش بیفتند و هم درخشانی به تعداد گل‌های خود در لیگ برتر اضافه کند.

۲ - ۰ (علیرضا عسگری): به‌دنبال ضدحمله بازیکنان گیتی‌پسند، توپ به علیرضا عسگری رسید و شماره ۱۴ سفیدپوشان گیتی‌پسند در نزدیکی نقطه‌کرنر و در شرایطی که زاویه تنگ شده بود و دروازه‌بان هم از دروازه بیرون آمده بود با یک بغل‌پای زیبا توپ را به تور دوخت تا گیتی‌پسند در نیمه‌دوم هم به گل برسد.

۳ - ۰ (مهدی کریمی): توپ‌ربایی دیدنی مهدی کریمی شرایط را برای گل سوم گیتی‌پسندی‌ها فراهم کرد و این بازیکن هم به‌هر شکلی که بود دروازه‌بان شهرداری ساوه را از پیش‌رو برداشت و گل سوم را به‌ثمر رساند تا پس از توپ‌های مختلفی که از وی دفع شد بالاخره در این بازی گل زده باشد.

۴ - ۰ (مهدی مهدی‌خانی): نوبت به مهدی مهدی‌خانی رسید تا پرس بازیکنان گیتی‌پسند که به توپ‌ربایی منجر شده بود را به سرانجام برساند و با یک شوت روی پای راست سمت راست دروازه شهرداری ساوه را به لرزه درآورد و گیتی‌پسند در آستانه کسب یک پیروزی پرگل قرار گرفت.

۵ - ۰ (محمدحسین درخشانی): دوباره بازی بالای گیتی‌پسندی‌ها همان‌طور که محمد کشاورز به شاگردان خود گفته بود به بار نشست و پاس دیدنی مهدی کریمی برای محمدحسین درخشانی و شوت مطمئن وی باعث شد تا آقای‌گل گیتی‌پسندی‌ها حساب کار را پنج بر صفر کند تا در روز برپایی جشن قهرمانی گیتی‌پسند به یک برد عالی برسد.

شرح‌بازی:

تیم فوتسال گیتی‌پسند در نیمه‌اول برای زدن گل تلاش زیادی انجام داد و ۸۰ درصد بازی در اختیار شاگردان محمد کشاورز قرار داشت اما به‌جز تنها گلی که محمدحسین درخشانی روی غفلت بازیکنان شهرداری ساوه به‌ثمر رساند نتوانست گل دیگری بزند و در طرف مقابل شهرداری ساوه هم در چند حمله نصفه‌ونیمه‌ای که خلق کرد نتوانست کاری از پیش ببرد تا گیتیزن‌ها با پیروزی یک بر صفر به رختکن بروند.

در نیمه‌دوم گیتی‌پسندی‌ها برای زدن گل‌های بیشتر و افزایش اختلاف با تیم میهمان تلاش کردند و با چهار گل پیاپی که در چند دقیقه به‌ثمر رساندند یک پیروزی درخشان کسب کردند تا در روزی که جشن پنجمین قهرمانی در لیگ برتر را به‌انجام رساندند یک برد درخشان هم به‌دست بیاورند.

نکات‌ویژه:

گیتیزن‌ها که چهار هفته مانده به پایان فصل قهرمانی‌شان را قطعی کرده بودند در پایان این بازی جشن قهرمانی برپا کردند.

علی‌رغم اینکه از قبل اعلام شده بود در پایان بازی گیتی‌پسند و شهرداری ساوه جشن قهرمانی و مراسم اهدای مدال به گیتیزن‌ها برگزار خواهد شد اما سالن پیروزی هواداران خیلی زیادی به خود نمی‌دید.

در شرایطی که حدوداً ۱۵ دقیقه از نیمه‌اول گذشته بود و هنگامی که تایم‌اوت انجام گرفته بود اسکوربورد سالن برای لحظاتی از کار افتاد.

کد خبر 730458

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.