فعالیت ستاد امر به معروف در ۲۲ نقطه از شهر/ برنامه شاخص نوروز ۱۴۰۳ در میدان امام علی (ع)

مسئول کمیته فرهنگی ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان با بیان اینکه با توجه به جلسات برگزار شده ۲۲ نقطه فعالیت‌های فرهنگی ستاد احیای امر به معروف انجام خواهد شد، گفت: همچنین محدوده ناژوان نیز به صورت ویژه درگیر مسائل فرهنگی نوروز خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، علیرضا خاکسار امروز _یک‌شنبه بیست‌ونهم بهمن_ در جلسه هماهنگی مدیران مناطق پانزده‌گانه و کمیته‌های ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان اظهار کرد: با توجه به جلساتی که در ستاد مرکزی برگزار شد و سیاست‌های کلی موجود، قرار شد تعداد برنامه‌های فرهنگی ستاد خدمات سفر مختصر باشد، اما وسعت و کیفیت آن‌ها در شأن مخاطبان و شهروندان اصفهانی باشد.

وی با بیان اینکه به واسطه ماه رمضان و فصل بهار برنامه‌های مناطق از برنامه‌های ستاد جداسازی شده است، افزود: در پنج منطقه شهر شامل مناطق ۳، ۴، ۵، ۶ و ۷ که مسافر و گردشگر بیشتری حضور دارد، برنامه‌هایی را تدارک دیده‌ایم که البته منطقه ۷ به‌دلیل وجود باغ فدک، محور حضور مسافران است.

مسئول کمیته فرهنگی ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان خاطرنشان کرد: برای منطقه ۳ در میدان امام علی (ع) یک رویداد ویژه شهری در مدت شش شب با حضور چهره‌های مطرح موسیقی کشور برگزار خواهد شد و ویژه برنامه سال تحویل از ساعت ۲۴ تا حوالی سحر در پل خواجو در نظر گرفته شده است.

خاکسار با بیان اینکه یک برنامه بعد از اذان صبح تا لحظه تحویل سال نو در گلستان شهدا برگزار خواهد شد و در منطقه ۵ نیز مجتمع گردشگری صفه برای برگزاری برنامه‌های فرهنگی مد نظر است، اضافه کرد: در منطقه ۶ گلستان شهدا با برنامه‌هایی همچون جز خوانی قرآن و جنگ قرآن به مدت ۱۰ شب پس از نماز مغرب تا حوالی دعای ابوحمزه ثمالی به استقبال نوروز خواهد رفت.

وی با بیان اینکه با توجه به جلسات برگزار شده ۲۲ نقطه فعالیت‌های فرهنگی ستاد احیای امر به معروف انجام خواهد شد، اضافه کرد: همچنین محدوده ناژوان نیز به صورت ویژه درگیر مسائل فرهنگی نوروز خواهد شد.

مسئول کمیته فرهنگی ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان تصریح کرد: برای آماده‌سازی نقاط ستاد احیا نیازمند دریافت کمک شهرداری مرکزی هستیم و با توجه به اینکه بودجه‌ای برای فعالیت‌های فرهنگی ستاد خدمات سفر، دیده نشده است، در حال استفاده از اعتبارات منطقه برای برگزاری برنامه‌ها هستیم که تا حد امکان از اعتبارات سازمان فرهنگی استفاده خواهیم کرد.

کد خبر 729281

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.