عزم جدی مدیریت شهری اصفهان برای حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: مدیریت شهری اصفهان عزم‌ جدی برای حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان در حوزه‌های مختلف از جمله حمل‌ونقل، خدمات شهری، پسماند و محیط زیست دارد.

محمد نورصالحی با حضور در غرفه خبرگزاری ایمنا در دومین نمایشگاه حمل‌ونقل دانش‌بنیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: مسائل شهرهای ما کم نیست، در حوزه حمل‌ونقل و تسهیلات در این حوزه برای بهبود کیفیت عبور و مرور، بهبود کیفیت زندگی در شهر و آرامش مردم اقدامات بسیار خوبی انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه بهانه‌ای می‌شود تا مدیران، سرمایه‌گذاران و فعالان این حوزه بتوانند داشته‌های خود را عرضه کنند و مدیریت شهری تصمیم بگیرد، افزود: این دوره نمایشگاه رشد خوبی داشته است، شرکت‌ها، به‌ویژه دانش‌بنیان‌ها متوجه صورت‌مسئله شده‌اند و درصدد رفع آن برآمده‌اند.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه امیدوارم مدیریت شهری اصفهان و سایر شهرها بتوانند بهره‌برداری خوبی از این نمایشگاه در راستای به‌کارگیری ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان و سازنده‌های مختلف داشته باشند، گفت: تصمیمات خوبی برای حمایت از اصل موضوع دانش‌بنیان و ترغیب و تشویق این شرکت‌ها گرفته شده است تا بتوانیم نسبت به گذشته اقدامات موثرتری انجام دهیم.

نورصالحی تصریح کرد: مدیریت شهری اصفهان عزم جدی برای حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان در حوزه‌های مختلف از جمله حمل‌ونقل، خدمات شهری، پسماند و محیط زیست دارد.

کد خبر 749868

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.