نشاط اجتماعی در شهر ویژه کودکان و نوجوانان، محور برنامه «اصفهان‌من»

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان با بیان اینکه از دو هفته‌ پیش پویش شور و نشاط اجتماعی در این کلان‌شهر در حال برگزاری است، گفت: برنامه هفته آینده «اصفهان‌من» که ساعت ۲۰:۳۰ بیست‌وچهارم بهمن از سیمای مرکز اصفهان پخش می‌شود، پیرامون نشاط اجتماعی در شهر ویژه کودکان و نوجوانان است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سیدعلی معرک‌نژاد در برنامه رادیویی «صدای شهر» با اشاره به فرایند بررسی بودجه ۱۴۰۳ شهرداری اصفهان اظهار کرد: اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان در حال بررسی بودجه ۱۴۰۳ شهرداری این کلان‌شهر هستند.

وی افزود: بودجه، جهت‌گیری‌ها و هدف‌گذاری‌های شهر و شهرداری اصفهان را مشخص می‌کند و جزئیات این فعالیت‌ها به سمع و نظر شهروندان اطلاع‌رسانی خواهد شد.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: پویشی تحت عنوان «اگر من شهردار اصفهان بودم» در حال برگزاری است که بنا به موضوعات مختلف شهری و اولویت‌های موجود، برای نخستین‌بار با موضوع بافت تاریخی برگزار و با استقبال خیلی خوبی از سوی شهروندان مواجه شد؛ برنامه تلویزیونی اصفهان‌من که روزهای یکشنبه و سه‌شنبه ساعت ۲۰:۳۰ از شبکه استانی اصفهان پخش می‌شد، به همین موضوع اختصاص پیدا می‌کرد.

معرک‌نژاد اضافه کرد: مدیران شهری و استانی، صاحب‌نظران و شهروندان نظرات خود را در رابطه با این پویش ارائه کردند و دست مدیران شهری برای بررسی، تجزیه‌وتحلیل و اقدام صحیح‌تر و بهتر باز شد.

وی با بیان اینکه از دو هفته پیش پویش شور و نشاط اجتماعی در شهر اصفهان در حال برگزاری است، اضافه کرد: از تمام شهروندان و کسانی که دغدغه‌مند نصف‌جهان هستند، دعوت می‌کنم در این پویش شرکت کنند.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان اضافه کرد: برنامه این هفته اصفهان‌من که به‌طور خاص روز سه‌شنبه بیست‌وچهارم بهمن ساعت ۲۰:۳۰ از سیمای مرکز اصفهان پخش می‌شود، پیرامون نشاط اجتماعی در شهر ویژه کودکان و نوجوانان است و از شهروندان می‌خواهیم با ارائه نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود از طریق سامانه پیامکی این اداره کل یا سامانه ۱۳۷ مشارکت داشته باشند.

کد خبر 726728

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.