دیدار با خانواده شهدا موجب تشدید روحیه خدمت به شهروندان می‌شود

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان گفت: دیدار با خانواده شهدا جان و روحیه تازه‌ای در مدیران شهری ایجاد می‌کند و موجب تشدید روحیه خدمت به شهروندان می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمد صیرفی‌نژاد در دیدار با خانواده شهید مجید یزدخواستی ضمن تبریک ایام الله دهه فجر اظهار کرد: مجاهدت و ایثارگری‌های بزرگ‌مردان در عرصه انقلاب و دوران ستم شاهی، دفاع مقدس و دفاع از حرم و امنیت جوانان کشور موجب شده تا در حال حاضر این آرامش و سلامت را داشته باشیم و قطعاً اگر جانبازی و رشادت‌های شهدا نبود، امنیت کشور دچار مشکل شده بود.

وی افزود: خدا را شاکر هستیم که این توفیق را عطا کرد تا در خدمت یک خانواده بزرگ دیگر شهدا باشیم و صمیمانه از مجاهدت‌های فرزندان آن‌ها تقدیر کنیم.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان تصریح کرد: به پدران و مادران ایرانی به واسطه تربیت چنین فرزندانی صادقانه و خالصانه افتخار می‌کنیم، زیرا نسبت به مملکت ادای دین و انجام وظیفه کرده‌اند.

صیرفی‌نژاد گفت: وظیفه داریم که در هر پست و سنگری که هستیم نسبت به نحوی عمل کنیم که شرمنده خون شهدا نباشیم و با افتخار خدمت‌گزار شهروندان باشیم.

وی ادامه داد: تمام ایرانیان وجود خود را مدیون خون شهدا هستند، زیرا آن‌ها عزیزترین هستی خود یعنی وجود خود را تقدیم نظام و انقلاب کرده‌اند، همچنین مدیران شهری با دیدن خانواده شهدا روحیه تازه‌ای برای خدمت به مردم پیدا می‌کنند.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان تاکید کرد: معتقدیم خون شهدا است که تا کنون حافظ انقلاب اسلامی و ارزش‌های آن بوده است.

دیدار با خانواده شهدا موجب تشدید روحیه خدمت به شهروندان می‌شود

به گزارش ایمنا، در این نشست مادر شهید یزدخواستی از حضور مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان و همراهان تقدیر و خاطراتی از خصوصیات فرزند خود برای جمع بیان کرد.

شهید مجید یزدخواستی متولد یک شهریورماه سال ۱۳۴۳ بود که در ۱۱ آبان سال ۱۳۶۱ در منطقه عملیاتی دهلران محور چم هندی به درجه رفیع شهادت رسید.

شهید مجید یزدخواستی در فرازی از وصیت‌نامه خود گفته است، «کارهایتان فقط برای جلب نظر خدا باشد و ریا را از خود دور کنید و کوچک‌ترین کارهایتان را برای رضای خدا انجام دهید»، همچنین این شهید والا مقام از اهالی محله خیابان پروین در منطقه ۱۰ اصفهان بوده است.

کد خبر 726191

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.