سرمایه‌گذاران و مشارکت‌کنندگان در پروژه‌های شهری موتور محرک اقتصاد شهر هستند

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان گفت: بدون تردید سرمایه‌گذاران و مشارکت‌کنندگان در پروژه‌های شهری موتور محرک اقتصاد شهر قلمداد می‌شوند و با حضور خود پویایی و طراوت اقتصادی را تقویت و به توسعه پایدار شهر کمک می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مسعود حیدری در نشستی با اعضای هیئت مدیره انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان سازه‌های فولادی اصفهان با اشاره به برگزاری جلسات مکرر و منظم با بخش خصوصی اصفهان اظهار کرد: «مهندسی خواسته» از کلیدواژه‌های راهبردی این دوره از مدیریت شهری است و بر این اساس از پیشنهادها فعالان اقتصادی و صنعتی که تجربیات متعددی در اجرای پروژه‌های بزرگ عمرانی داشته‌اند، استقبال می‌کنیم.

وی افزود: بدون تردید سرمایه‌گذاران و مشارکت‌کنندگان در پروژه‌های شهری موتور محرک اقتصاد شهر قلمداد می‌شوند و با حضور خود پویایی و طراوت اقتصادی را تقویت و به توسعه پایدار شهر کمک می‌کنند.

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان تصریح کرد: با توجه به بعضی پروژه‌های بزرگ شهری که قابل ارائه به فعالان بخش‌خصوصی است، از آن‌ها دعوت شده است تا با مشارکت در اجرای این پروژه‌ها، اصفهان را به شهری سرمایه‌پذیر تبدیل شود.

سرمایه‌گذاران و مشارکت‌کنندگان در پروژه‌های شهری موتور محرک اقتصاد شهر هستند

مشارکت فعالان صنعت فولاد در پروژه‌های شهری اصفهان

علیرضا بینا، رئیس هیئت‌مدیره انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان سازه‌های فولادی استان اصفهان نیز در این دیدار ضمن معرفی این انجمن، از اعلام آمادگی آن به‌منظور مشارکت و سرمایه‌گذاری در پروژه‌های بزرگ شهری خبر داد و این همکاری را در راستای توسعه شهر اصفهان مهم ارزیابی کرد.

وی با اشاره به توانمندی اعضای انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان سازه‌های فولادی استان اصفهان در سرمایه‌گذاری و تکمیل پروژه‌های بزرگ عمرانی و صنعتی تاکید کرد: تولیدکننده سازه‌های فولادی و تجهیزات صنعتی در انواع صنایع از سیمان تا صنایع پالایشگاهی، مواد غذایی، صنایع بسته‌بندی، چاپ و هرچه با سازه فلزی در ارتباط باشد، مشغول به فعالیت هستند و بسیاری از پروژه‌های بزرگ شهر اصفهان با دستان توانای آن‌ها انجام و به بهره‌برداری رسیده است.

به گزارش ایمنا، در این جلسه مقرر شد فرصت‌های سرمایه‌گذاری شهرداری اصفهان در جلسات کارشناسی با هیئت مدیره انجمن سازه‌های فولادی استان اصفهان مطرح تا زمینه ورود و همکاری سایر تشکل‌های اقتصادی و صنعتی استان در پروژه‌های شهری اصفهان نیز فراهم شود.

کد خبر 724414

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.